Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Blir spennende Ä se hvor / om / nÄr dette stopper

3 Likes

Jeg er overbevist om at kinserne har begynt Ă„ cashe inn.

Stay out. Dont buy the dip

Kan fort bli 50-90% pÄ alle coins
 (er jo nesten 50% allerede)

Enig @Irathi - rþrer ingenting fþr jeg ser en tydelig bunn men fþlger med

BREAKING NEWS!

Bitconnect Scam’en er ferdig! :smile:

Edit:

En av de verste Bitconnect hyperne pÄ youtube
 hadde 700k dollar i Tokens :wink:

1 Like

Prisene faller mer i EU og US enn Korea + kina, om man sammenligner exchanges da?

Interessant pÄstand i denne trÄden:

Poenget er vel at de fÞrste futureskontraktene gÄr ut i morgen og at det kan vÊre en av grunnene til fallet. Muligheter for Ä manipulere markedet

3 Likes

Interresant pÄstand. Om dette stemmer, hva tror du vil skje med kursen i morgen?

I sÄ fall settes bunnen sannsynligvis i dag eller i morgen. Jeg ser ikke bortifra dette. Det var en ekstrem opptur som ingen forutsÄ dagene frem mot futurekontraktene. NÄ er det det motsatte frem mot utlÞpsdato.

Har ikke lest denne posten, men flere som spekulerer i det samme.

Tror ikke dette skal egentlig bli blant de verste krĂŠsjene.
Men nÄ har vertfall bitcoin vÊrt nede pÄ 50% av ATH. Da mÄ vi begynne nÊrme oss en bunn.
GÄr den til 8 skal jeg inn med mer friske penger. Har ikke skytt inn mer siden i fjord sommet. Men dette er en fantastisk mulighet.

2 Likes

South Korea’s Finance Minister Kim Dong-yeon said Tuesday that banning trading in digital currencies was “a live option”.

Jeg tror det er tomme trusler, at de ikke vil gÄ sÄ langt som Kina, men at regulering vil komme.

Postet noe i bitcoin trÄden som egentlig gjelder generelt, vil gjerne ha input og kommentarer pÄ tankene mine;

Ethereum 785$ / hoppet av pÄ ca 1.150$

Bitcoin 9.461$ / hoppet av pÄ ca 12.300$

PĂ„ Coinbase.

Der hoppet jeg;

PÄ tide Ä hoppe pÄ igjen

1 Like

Diskuterer dette i bitcoin trÄden, venter lengre jeg

Har penger pÄ vei inn til Coinbase as we speak! :slight_smile:

3 Likes

Da har man jammen meg ett tap pÄ 30% siden jeg gikk inn i krypto. Ikke verst det nÄr alt har gÄtt flere tusen % siste Äret. Alt man tar i blir til grÄstein :joy::joy: krypto kommer jeg iallfall ikke til Ä anbefale til noen

4 Likes

GÄr inn med litt friske penger i Iota og Ethereum i kveld tenker jeg. Kan virke som bunnen er nÊr.

1 Like

https://spankchain.com/ :dog:

Dersom man vurderer inntreden i krypto kan det vÊre lurt Ä fÞlge litt med pÄ nÄr taket i den fallende trendkanalen brytes opp.

Eksempelvis Iota:

Og btc:

2 Likes

Ja, den nÊrmer seg men kommer den igjennom nÄ?

https://www.tradingview.com/x/6KaqwiQ1

@FreddyG det har jo blitt brutt pÄ vei ned fÞr, er ikke nok hold i det alene. Jeg kommer fÞrst og fremst til Ä leke med de 4k jeg har satt inn nÄ, trade mye og kanskje melde meg pÄ @babyrage sin challenge.

GÄr heller long nÄr jeg overfÞrer stÞrre belÞp :wink: