Lite brudd nå:
Den fallende trenden har ikke blitt brutt de siste dagene under dette fallet.
Skal du sette inn 4k nå, og sette inn mer når det går opp da? Gjør heller det som er logisk, sett inn mer nå, og reduser når det går opp.
Men selvfølgelig bør man ikke gå inn med mer enn hva man er komfortabel med.
Fornøyd med å ha tripplet btc beholdningen i des/jan. Solgte alle alts i forrige uke, venter på at btc skal stige kraftig…Tør ikke kjøpe alts når btc stiger.
Det som er rart er at folk snakker om at Bitcoin stuper. Det stemmer jo, men faktum er at de fleste altcoins har stupt i forhold til Bitcoin:
Selv Ethereum - jeg trodde egentlig at Ethereum ville holde seg bedre denne gangen.
Selv kommer jeg til å makse ut kreditten det kommende døgnet, og kjøpe bitcoin.
Folk som setter seg opp mot btc er greit! Jeg har tapt 6 sifret i usd siste uken , men kun ned 3 btc på portisen! Da den jeg holder mest av har holdt seg unormalt bra i denne knekken!!
Så ja , lambo er borte i usd , corolla er borte mot btc!
Men i mitt hodet så har verdien ikke endret seg, for det første , for all del invester i noe som er nevenyttig for samfunnet slik det er nå!!
Ikke invester store summer i noe som skal lage ett produkt som river skinnet av pølsa i 2021 !!
For det andre!! Skriker community på 10-30 k medlemmer , kjøøøøp etter 500% stigning på en tweet fra CEO om at hans coins er the shit! Styr unna!
For det tredje!
Fudden som er nå, er ikke fud viss man leser litt mellom linjene, dette er faktisk positivt i mitt hodet!
Landene ønsker kun at børsene sine skal kunne dokumentere hva kunder de har med og gjøre , hvor pengene kommer fra osv!! Det er ikke snakk om og sentralisere noe som helst, det er kun i en fiktiv verden at totalt desentralisert system er oppe og går!!! Aldri i vår leve tid vil regjeringen og verdens ledere gi fra seg kontrollen!! Aldri!!
Så la heller de regulere og få innsyn ! Det gjør det legitimt , folk føler seg trygge på og investere og det er ikke disse usmakelige svingningene i markedet!!
Husk på det at total mcap er fremdeles ett piss i havet og at innen blockchain er i bruk all over så er det enda mange år med utvikling !!
Så HODL og nyt heller og være inne før 98% av verdens befolkning
4000 nok eller $?
Skulle gjerne satt inn mer, tenker jo å sette inn 40% av all kapital i aksjer, men selger ikke noe enda.
Dette er bare lekepenger for å lære meg platformene, markedet og kjenne på volatiliteten.
Høres fornuftig ut
Oppdatert Whitepaper for Komodo idag: https://www.komodoplatform.com/en/technology/whitepapers/2018-01-17-Komodo-White-Paper-Full.pdf
Jepp
Ja nå ser det ut som at vi kanskje får en med mye buys… Får se om det holder eller om selgerne melder seg .
Ellers er det kjøp nå og selg om 30% opp
Har sendt ETH fra coinbase over til exchange…
Pending og 0 confirmations etter 1.5 time. Pga stor pågang? Noen andre ?
Kjøpte mine første ethereum idag. Fikk en grei inngang. Måtte prøve salgsknappen bare for å teste . Det har jo bare steget, så kjøpte meg inn igjen lenger opp, så har det fortsatt å stige. Skjønner at dette gir folk spenning og adrenalin. Sittet å sett på den Gdax grafen, det var ikke sunt hehe. Nå er planen egentlig å bare holde det. Det var noe annet enn aksjemarkedet. Det er hvertfall sikkert.
Alle: Husk å legge til kryptovalutaene du følger i Favoritt-listen din på TekInvestor for å følge kursen gjennom dagen F.eks kan du legge til BTC-USD, ETH-USD, XRD-USD osv.
Kanskje dumt spm, men fungerer alle coins?
Fungerer hvordan?
Noen coins er tokens på platformer som ethereum og er derfor ikke egentlig en egen coin.
Mente i favoritt-listen på tekinvestor. Fikk ikke opp noe på mobil hvert fall.