Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kan jeg betale insider medlemskap med krypto? @pdx Det hadde vÊrt fint
 Og hadde skapt god PR
 Hegnar.forumet hadde gÄtt bananas :joy:

2 Likes

Kan betale medlemskapet ditt med fiat om jeg fÄr bra igjen med krypto!! :heart_eyes: :joy:
Men sÄnn seriÞst, tror det fremdeles er alt flr innviklet for bedrifter Ä ta imot krypto. Vil svÊrt gjerme gjÞr det selv. Men har ikke rÄd til den type papirarbeid.

Haha. Fiat du
 Det kan da vel ikke vÊre sÄ vanskelig? :grin: tekinvestor.no token?:joy:

StĂžtter de 110 vanligste, de du ser her: https://finance.yahoo.com/cryptocurrencies :smile:

1 Like

Snodig de ikke har klart Ä fÄ med f.eks Xrb pÄ den lista mtp den er pÄ 20. i mcap.

3 Likes

Dere vet vel alle hva dette betyr

To
The
Mooooooon

5 Likes

Og de fĂžlger opp med dette.
VM i synsing uten noen form for begrunnelse.
Bitcoin skal ned til 2000dollar, men pÄ 5Är skal det opp til 30-40k dollar.

Minner meg om tre gutter i en garasje.

2 Likes

Er vel heller ikke helt riktig Ă„ kalle krypto katter som en kryptovaluta?

“– Kryptokatter og andre mindre kryptovalutaer vil nok ikke overleve denne korreksjonen. De digitale valutaene som har en fremtid, er de som ogsĂ„ har sitt eget utviklingsverktĂžy, slik som ethereum og iota, sier Meholm.”

Er det sÄ vanskelig da?

Wallet adress + script som henter data fra f.eks coinmarketcap, og veksler om fra BTC til USD, og et annet som veksler til NOK fra dollar med dagens kurs?

SĂ„ har du en checkout scrypt som lager en fin PDF kvittering til brukeren og legger inn transaksjonsdata til excel for deg?

2 Likes

Dette er ETH chartet, men det er lignende situasjon i BTC og andre coins ogsÄ, det ser ut som at frykten har lagt seg forelÞpig. Vi har gÄtt fra Þkende SELG (ask dump) volum til plutselig Ä fÄ stÞrre KJØP (bid pump) volum.

Jeg nevnte i gÄr at vi burde vende til vi ser stÞrre volum legge seg pÄ kjÞp og jeg mener det er det vi har sett nÄ. Jeg forventer en oppgang pÄ ca 20% ila kort tid fÞr vi eventuelt skal nedover igjen.

Det jeg prÞver Ä si er at om man ser pÄ alle dippene pÄ veg ned mot bunnen sÄ var det alltid smÄ volum som biddet oppover (bull traps), etterfulgt av store salgsvolum igjen. NÄ har det snudd til at det er store bidd volum og smÄ salgsvolum (bear trap).

BTCUSD under

@Irathi - kan du ikke prĂžve Ă„ tolke det litt negativt? :sweat_smile:

Tja, vi hadde en OHS som tok ut potensialet og traff toppen pÄ 11800 eller deromrking, sÄ har vi en HS med brudd ned igjennom halslinjen, men sÄ har den reversert og er nÄ over hÞyre skulder = falsk brudd og tegn pÄ kjÞp

Nei jeg sliter litt med Ä tolke det negativt nÄ

@Nocturne

Ser ut som en ny stĂžrre OHS

1 Like

Gidder du Ä se pÄ LTC @Irathi ? La inn kjÞp der :slight_smile:

Ser helt likt ut

Kunne du forklart hva OHS stÄr for, eller noen andre, fortsatt pÄ lÊrespor

Omvendt-hode-skulder formasjon

2 Likes

Takk for svar, greit Ă„ kunne disse forkortelsene. SĂ„ innleder stigene vei rett og slett.

2 Likes

https://www.investtech.com/main/market.php?CountryID=1&p=staticPage&fn=helpItem&tbReport=h_PatIhsBuy :slight_smile:

2 Likes