Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Bang on long legged doji respekt av 0.618. Ligger nÄ an til Ä bli bekreftet, vakkert.

Problemet on the other hand er at lowen pÄ 10,7 ble tatt ut og at BTC nÄ er i en kortsiktig down trend.

Hvilke snitt ser vi her? Ser du har tegnet inn bear-kryss?

20 og 50 MA, vi ligger nÄ i et make it or break it point. Kursen kan slÄ begge veier. FÄr den en close under 0,618 vil jeg si at down trenden er bekreftet.

SeriĂžst?

En god gammel redd-penga-pump? Jeg vurderte en inngang i gÄr men syntes den var for dyr (og feiga ut). Tenkte litt Norske Skog-tendenser kunne oppstÄ. Heftig!

var i 6 usd et par millisekunder igÄr.

Jeg kan vurdere en inngang pÄ 0$

2 Likes

Bitconnect har gĂ„tt ut og sagt at man kan bruke BCC tokens for Ă„ kjĂžpe seg inn i BitconnectX ico’en deres for $150 pr. token.
SĂ„ hvis de klarer Ă„ lure mange nok inn i det nye prosjektet sitt kan det betale seg. Kanskje penger Ă„ hente der hvis man ikke har samvittighet.

Hva gjĂžr dere pĂ„ dager som dette? Personlig sitter jeg tungt inne i Verge som i skrivende stund har 85% oppgang. Er det generelt FOMO blant dere eller prĂžver dere Ă„ treffe topper/bunner nĂ„r dere sitter tungt inne. Dilemmaet mitt er om jeg skal selge pĂ„ min definisjon av “toppen” eller HODL. Er jo rart om den ikke kan handles billigere igjen i natt, morgen eller om en uke.

Skal ikke gi rÄd, men slik jeg tenker: markedet er veldig usikkert. Det er lettelsesrally men ser du pÄ mcap er det enda en del penger som stÄr pÄ sidelinjen. Tror du disse kommer inn igjen er det bare Ä hodle? Personlig ville jeg ikke gÄtt long helt enda men det ser absolutt bedre ut nÄ enn i gÄr. Tror vi vil se litt konsolidering frem til en av sidene fÄr overtaket igjen.

2 Likes

Trenger jo ikke Ä vÊre penger pÄ sidelinjen selv om mcap har gÄtt ned. Personlig tror jeg mange gikk ut av alts og inn i bitcoin under korreksjonen, mens ikke fullt sÄ mange gikk helt ut av Krypto.

1 Like

Stort sett skulle jeg bare Ăžnske jeg hadde mer $/euro Ă„ kjĂžpe for. Solgte litt aksjer til fordel for Ethereum XBT og Bitcoin XBT. Hodler.

1 Like

Mine tanker (ETH/USD)
En OHS ved brudd opp, hvis ikke dobbel bunn?

1 Like

SĂ„ kursen skal enten opp eller ned? :stuck_out_tongue:

Var vel et spÞrsmÄl om brudd opp over ca $1080 vil utlÞse videre oppgang, ellers ned til ca $775 :wink:

Hehe, fÄr hÄpe pÄ opp!

Bitcoin dominance har jo sunket, og total mcap har gÄtt ned med ~$150 milliarder. Tyder pÄ at folk i fÞrste rekke har trukket seg helt ut.

Tenker du pÄ de par siste dagene eller de par siste ukene nÄ? Mellom 14. og 17. januar har jo bitcoin dominance gÄtt fra 32.x% til peak pÄ 38% som sammenfalt med bunnen i markedet. NÄ nede pÄ 33.7% igjen.

Men det er nok uansett ganske sammensatt og en kombinasjon av flere ting. USDT som var helt opp i 1.07$ kan jo vÊre et mÄl pÄ hvor mange som sitter pÄ sidelinjen.

Total mcap har jo sunket, og det er jo verdi mÄlt i dollar fordelt pÄ all krypto - inkl. Bitcoin, sÄ jeg skjÞnner ikke helt hva du mener. Hadde pengene gÄtt fra alts over til btc ville ikke mcap totalt gÄtt ned?

2 Likes