South Korea Finance Minister: Cryptocurrencies are Necessary For Blockchains to Operate: https://www.newsbtc.com/2018/02/04/168427/
Enig. Pump and dump burde være ulovlig og ikke noe jeg ønsker å ta del i.
I aksjer er det ulovlig å koordinere salg og kjøp.
Det er vel ikke mange av oss som tror at de høye herrer sitter på hver sin pengebinge og kjøper og selger på egen hånd, uten noen form for samarbeid?
Altså de p’n’d gruppene funker stort sett slik at de som henter inn nye folk til gruppen får info tidligere om hva som skal pumpes. Blir som et lite mini pyramidespill. Får nok spam om det alle andre steder.
Når det gjelder coins uten fundamental forankring som skal pumpes så ja, det er nok kordinert. Men hvor er etikken? Skal jeg berike meg på bekostning av en stakkar som sitter igjen med svarteper? Nei, jeg tenker det finnes bedre og mer ærlige måter å tjene penger på. Manipulering er ikke en av dem, lovlig eller ikke.
Husk at for hvert salg er det en kjøper. Hvem vedkommende er, vet ikke du eller jeg, men på samme måte som de som kjøpte BTC på ATH ikke har det helt topp nå, ønsker jeg ikke å være med på at flere skal sitte med en drittcoin som de ikke får solgt.
Jeg sier ikke at jeg støtter pumpndumps… jeg støtter heller ikke de høye herrer, tvert imot. Manipulering ødelegger markedene. Manipulering ødelegger politikken, media osv. Det kalles markedskrefter men det er dessverre ikke hele bildet (tror jeg).
Blir spennende å følge i 2018
syns ETH/BTC XBT`ene på nordnet begynner å se ganske fristende ut
Jeg forsøker å ta ut ut Euro fra Coinbase, men kontoen min er ikke verifisert. Har overført et lavt beløp som man skal for å bli verifisert, men ingenting skjer. Dette er 3 dager siden, på Coinbase.com står det at verifiseringen skal ta 1-2 dager.
Noen som har vært gjennom dette? Support er ikke særlig enkel å få tak i.
for meg gikk det fint… verifiserte ved å sende 1000kr, men tok nærmere 1 uke
Tar litt tid mellom bankene, husk at det nettop var helg også
Ok, da er det vel bare å vente. Jeg sendte 1 Euro da Tydeligvis mer gniten enn deg.
Ja, 3 virkedager mener jeg. Siden det gikk ut fra min bank.
Jeg har gjort dette tidligere med 1EUR, både deposit og withdrawal, ikke noe problem.
Market cap nede i 350. Jeg gir det ned mot 280-250 før jeg hopper inn med det jeg har igjen i cash. Hvis det går så langt. BTC brutt nok et kortsiktig støttenivå og ETH testet sitt støttenivå med hell men jeg håper dette ryker ila. kvelden / natten.
Håpløst å belage seg på ETH sine støttenivåer. Folk trekker ordre synkront med brudd i BTC, så jeg tror nok at å kikke på BTC (og bare BTC) burde lønne seg.
Hvor langt tror folk BTC vil falle?
Jeg sa vel $7800 og $4900
My bad! leste feil, var noen andre som nevnet det.
Men du har hatt riktig på mange av dine utsagn. Men man tar alt av informasjon med en klype salt