Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Tror jeg skal slutte Ă„ trade og bli en hodler i stedet :smiley:

1 Like

Critics have said merchants hesitate to expose themselves to the extremely volatility of the cryptocurrency market, as wild swings in bitcoin prices can quickly wipe out the profit margin of a sale.

In one swoop, Flexa is making a large number of retailers, including Whole Foods, Caribou Coffee, Jamba Juice and Crate and Barrel, accessible to cryptocurrency users for the first time.

Neither Gemini nor Flexa were able to get any of their own clients to confirm via email, yet alone talk on the record
 :sweat_smile:

Solgte igÄr - FOMO idag hahaha

HÄper pÄ en dipp i likhet med sÄ mange andre her, sÄ gjÞr jeg re-entry

1 Like

Blir spennende Ä se om Binance-Äpningen nÄ i dag vil pÄvirke markedet nevneverdig. Det er vel den desidert stÞrste handelsplassen, og vÊrt stengt for uttak i en uke.

SkjÞnner ikke folk som har FOMO nÄr det er en helt tydelig parabolic uptrend. Ja, man kan klare 50% til, men nedsiderisikoen har Þkt betydelig som fÞlge av denne massive oppturen pÄ kort sikt. Bedre innganger kommer
 :slight_smile:

Jeg er bare en smule irritert over at alt gÄr opp utenom Funfair :frowning:

Kanskje vi longere kan hÄpe pÄ fomo 2 men denne gangen blant instituelle investorer. :slight_smile:

Er ganske langt opp til break even pÄ mine altcoins ogsÄ, sÄ no worries. En vakker dag har jeg 100k ventende som en bonus tenker jeg :smile:

1 Like

Akkurat det samme jeg tenker :slight_smile: 14k nÄ, venter pÄ 100k sÄ kan jeg si meg fornÞyd. Gikk inn med 44k :frowning:

Krysser fingrene! Jeg er i tenkeboksen ifht, om jeg skal snitte ned pÄ de coinsa jeg har, eller om jeg skal diversifisere litt med andre coins. Alts er fremdeles billig ifht. ATH, selvom de har doblet eller triplet seg ifht. ATL.

1 Like

Hvilke coins sitter dere pÄ, hvis man har lov til Ä spÞrre :innocent:

Mest Etherium

Gikk fra Ä sitte med alt mulig til Ä gÄ over til nesten kun BTC.

Tendensen er vel at mange gjÞr akkurat dette nÄr BTC gÄr, sÄ flyter pengene tilbake i alts nÄr BTC flater ut.

Jeg tenker at ingen av de coinene som er i bruk i dag kommer til Ă„ se noen sĂŠrlig stor utbredelse, men at teknolgien nok kan brukes. Det er jo latterlig at Visa/Mastercard kan ta flere prosenter og store minimumsbelĂžp for betalingstransaksjoner.

Det jeg tror mangler er en stÞrre kommersiell aktÞr med stor troverdighet som lager en assett-backed coin, hvor det er enkelt og trygt Ä oppbevare coins og Ä veksle de til/fra penger. Pr dags dato, sÄ finnes ikke dette.

1 Like

Det var jo det Element skulle gjÞre :slight_smile: De skulle vel gjÞre det i Venezuela ogsÄ.
Ellers har noen stĂžrre aktĂžrer prĂžvd seg, og flere kommer.

https://aws.amazon.com/about-aws/whats-new/2019/04/introducing-amazon-managed-blockchain/

Denne diskusjonen egner seg forĂžvrig bedre i denne trĂ„den: Kryptovaluta Generell trĂ„d 💰

Da vil jo denne “aktĂžren” he en helt enorm makt? Da plutselig vitsen borte. Er bedre nĂ„. da man tar vare pĂ„ det selv ved f.eks. en Nano ledger. sĂ„ kan banker, investeringsforetak osv gĂ„ konkurs sĂ„ mye de bare orker. Det betyr ingenting da man har kontrollen selv. Snakker ikke norge. Da de fleste banker og regjeringen er noenlunde til Ă„ stole pĂ„, men det er ikke noen selvfĂžlge i andre land.

1 Like

Stemmer, vi er i feil trÄd ja. SÄ takker for meg nÄ. Element og Venezuela er gode eksempler pÄ at Christian`s forslag ikke er lÞsningen.

1 Like

AltsÄ, Element var ikke en stor kommersiell aktÞr med stor troverdighet :stuck_out_tongue:

1 Like