Enig pÄ lengre sikt. NÄ ryktes det at det skjer i nÊrmeste fremtid. Vi fÄr vente pÄ noen signaler, for akkurat nÄ er det rÞft i alt annet enn BTC
Har vÊrt rykter om det lenge, men lar vente pÄ seg. Det jeg tror du ser nÄ er alle de som har posisjonert seg pÄ ryktene som kaster kortene fordi det ikke matrialiserer seg, men det kan vÊre en kjÞpsmulighet ja.
Dersom du ser i altcoins grupper pÄ forumer, sÄ ser man at de som har vÊrt bullish pÄ altcoins i et halvt Är, nÄ gÄr over til btc. SÄ velger Ä gjÞre det vanlige og gÄ motsatt vei. Tar gevinst i btc og kjÞpe alts.
Er Bitpanda til Ä stole pÄ? For Ä lage wallet mÄ jeg ha passet og videokonferanse hos en ID godkjenner LIVE.
Jeg mÄ lage konto der for Ä betale for noe greier.
Jeg har brukt Bitpanda i et par Är, ingen problemer, de fremstÄr alltid profesjonell.
Hvordan legitimerte du deg den gang?
Hadde, som du beskrev, en videokonferanse hos en 3. part hvor jeg viste passet i alle slags vinkler. Ga jo en trygghetsfÞlelse at de hadde sÄ streng identifisering
Hva er forskjellen pĂ„ âfalskâ handel i Bitcoin og programerte roboter som herjer i aksjemarkedet? VĂŠrre eller bedre?
10 X MaxâŠ
Energy footprint per transaction (KWh) 634
Ser ut som folket er dritt lei av trump twittring. De lemper ut aksjer med begge never og kjĂžper Bitcoin.
Skal markedet korrigere, sÄ er sjansene der for at bitcoin fÞlger delvis med⊠hvertfall om vi ser historisk pÄ kursen. Bitcoin hadde en parabolic bÞlge frem til 2018, samtidig som markedet gikk kraftig opp. Markedet konsoliderte i 2018, det samme gjorde bitcoin. Markedet dundret opp fra 2019, det samme har bitcoin gjort. SÄ at bitcoin er en safe heaven i dÄrlige tider, den kjÞper ikke jeg helt:-)
Jeg hÄper sÄ inderlig du har rett. Sitter ganske tungt i aksjer nÄ mens en kompis ler av meg fordi Bitcoin skal bulle nÄr aksjemarkedet krÊsjer som i 2008. Saken er at Bitcoin eksisterte ikke i 2008, sÄ vi vet ikke hva som vil skje med krypto dersom Þkonomien kollapser pÄ den mÄten igjen.
I og med at Bitcoin var ment som en safe haven nettopp pÄ grunn av situasjoner som finanskrisen har jeg faktisk tro pÄ at folk kan putte pengene der dersom aksjemarkedet kollapser⊠?
Bitcoin er ikke en hegde mot markedene som jeg ser det. Men en hegde mot Fiat og spente situasjoner som Iran . Og vi trykker mer penger en noen gang. Jeg har valgt Ă„ putte 10% av min portefĂžlje i Btc. Og jeg Ăžnsker ikke at den skal til 1 million dollar som mange hevder den kan bli verdt. For da ser ikke verden ut i mine Ăžyne.
Og om Krypto markedet generelt virker det som en enighet At Btc er gullet i dag. I 2017 prĂžvde alle og finne den Nye Bitcoin, noe som resulterte i mange hĂ„lĂžse ICO âShitcoinsâ Bidro nok en god del til krypto krasjet.
Den norske shitcoinen NOK svekker seg som vanlig. Snart pÄ tide Ä ta i bruk noe som styrker seg istendefor dette drite vi bruker i dag.
Lever litt i Thailand nÄ⊠mĂ„ si det er temmelig frusterende at den Norske krona svekker seg sĂ„nn og det til de grader. Og folk sier Bitcoin er voatilâŠ