Det er nesten et varskoâŠ
vedder i mot Men den dagen de skriver. Ikke sitt pÄ cash, invester ALT i Btc. Da kommer jeg til Ä lempe ut mye
Er litt stolt i dag. Var innom Binance og handlet/ omdisponerte litt i gÄr (Chainlink var blitt en alt for stor del av portefÞljen) , samt overfÞrte til diverse lommebÞker: Et sÄnt stunt er lenge siden jeg har gjort
GĂ„rsdagens handler
Solgte:
LINK
KjĂžpte mer av (har en del fra fĂžr):
- ETH
- VET
- NEO
KjÞpte ogsÄ noen nye coins jeg ikke har fra fÞr:
- RVN
- ICX
Velger ha relativt stor spredning i krypto i forhold til aksjer. Grunnen til at jeg velger Ä gjÞre det pÄ denne mÄten er at jeg bruker mye mer tid pÄ Ä sette meg inn i enkelt aksjer enn krypto coins. Man kan si at kryptoportefÞljen min er et slags mini fond som stort sett fÞlger markedssvingningene. Spredningen gjÞr ogsÄ at det ikke er sÄ stor katastrofe om enkelte coins gÄr i null, selv om det gjÞr vondt
Sikkert ikke dumt, problemet med Ă„ ha mange coins er bare at det er vanskelig Ă„ fĂžlge med pĂ„ alle. Men inngang nĂ„ tror jeg kan vĂŠre lurt om man har penger til det. Hadde jeg kunne legge inn like mye som jeg har lagt inn i krypto fĂžr, nĂ„, vil jeg anslĂ„ at jeg kunne ca 50-doble antall tokensâŠ!
Min strategi blir nok litt anderledes, nemlig Ä fokusere pÄ et lite antall, fordi jeg ikke klarer Ä fÞlge med. Men jeg har troen pÄ at det er bruk for mange.
Begynner Ä nÊrme seg dobbling her ogsÄ pÄ litt mer en et par uker, sÄ kan ikke klage jeg ihvertfall
Bitcoin ser ut til Ă„ fungere som en short av verdensĂžkonomien om man ikke kan si noe annet har selve coinen hvertfall verdi som det. ^^
Begynner Ä bli morsomt Ä ha litt krypto nÄ, til tross for at det bare er smÄpenger det er snakk om for min del. 39% stigning pÄ portefÞljen den siste mÄneden mÄ sies Ä vÊre ganske vilt.
Bestemte meg etter sist opptur og pÄfÞlgende harde nedtur at jeg ikke skulle spytte inn mer fiat , er nÄ 1% unna break even
Tror det er et bra tidspunkt Ä hive penger i altcoins nÄ. Penger siger inn i markedet igjen, og tror det blir bra utover vÄren nÄr ballen virkelig begynner Ä rulle igjen.
Hvis halveningen for storebror BTC har samme effekt pÄ markedet som tidligere, sÄ tror jeg ogsÄ ballen vil rulle.
Godt man har minimalt med kroner og sitter i krypto
Kronen har styrket seg ganske dramatisk mot dollaren som igjen har styrket seg bra mot krypto i dag
Og hvordan ser bildet ut de siste 5 Ă„r?