Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kan alltids finne dager hvor det gÄr ned, sÄ mÄ se fra nyttÄr frem til idag eller pÄ 5 og 10 Ärs perspektiv for Ä trekke konklusjoner. Jeg har for Þvrig ogsÄ troen pÄ Nok-styrkelse mot euro og Usd, spess Euro.

Fortiden betyr ingenting for de som investerer i dag :slight_smile:

Ville bare pÄpeke at akkurat nÄ er situasjonen ikke sÄnn som de siste 4-5 Ärene. Kryptovalutaene har gÄtt sin tur rundt verden og har tatt ut potensialet sitt i mine Þyne og det er swingtrading som kan skape verdier nÄ og framover, ikke hodl.

Men hvert til sitt. Jeg har sÄ og si 0 investert i krypto nÄ uansett.

Økonomer sier aksjer gi bedre avkastning enn Ä ha penger i banken og viser da til historisk avkastning. Hvorfor gjelder ikke dette krypto??

Økonomer sier at tidligere inntjening ikke betyr framtidig avkastning. Vet ikke hvilke Þkonomer du har snakket med :stuck_out_tongue: Det vanlige er dog Ä satse pÄ at det fortsetter, vel vitende om risikoene man tar. Poenget mitt er bare at Bitcoin allerede har gÄtt de 1000000%. Man fÄr ikke vÊre med pÄ noe av det ved Ä kjÞpe i dag. Det er hvordan kursen gÄr herfra som bestemmer, og det er jeg ikke sikker pÄ at blir opp fra 10k pÄ 1-5 Ärs sikt. Kan godt hende, men ikke et sikkert rÄd Ä gi.

TrÄden gjelder ikke bare btc :+1::blush:

2 Likes

Som man ser vid corona och oroliga tider sÄ fÄr guld/crypto dvs alternativ valutor en push. NÀsta finanskris runt hörnet och dÀr tror jag krypto kommer stÄ sig, ju fler som tappar förtroendet pÄ fiat valutorna desto mer gynnas crypto. Dessutom sker ju en halvering av BTC reward i april/maj .

3 Likes

Har vel ikke sÄ mye Ä si hva som skjer i sommer hvis man skal Hodle uansett? Eller er du enig med meg i at trading er veien Ä gÄ? :slight_smile:

Du er flink til Ä legge ut spennende artikler, men hadde vÊrt enda kulere hivs du ogsÄ skrev et par setninger om de selv :relaxed:

1 Like

Andre som har fÄtt utdelt en del gratis kickCoin til sin wallet? Jeg prÞvde Ä selge de helt pÄ topp, men de viste seg Ä vÊre lÄst inntil videre :joy: JÊvla teasere :rofl: :rofl: :rofl:

Jepp. Tenkte det samme, men har ikke prÞvd, da jeg sÄ den falt kraftig for noen dager siden. Ser folk er rimelig forbanna. Hvor lang var lock-up igjen?

Hehe. jeg har ikke brukt en kalori pÄ Ä lese om dette prosjektet. Men nÄr jeg sÄ at jeg plutselig hadde fÄtt flere tusen kroner gratis. SÄ opprettet jeg konto pÄ en bÞrs som de omsettes pÄ. Men de var lÄst ja. SÄ de er nok straks verdilÞse tenker jeg :slight_smile:

Bare luft. Irriterende Ä ikke kunne bli kvitt de, Þdelegger totalsummen i walleten. Ser at enkelte har gÄtt sÄ langt som Ä opprette ny bruker i walleten for Ä slippe Ä se Kick summen.

sÄppass ja :joy: :joy: :joy:

Hadde litt samme opplevelsen da jeg deltok i BOMB-airdroppen. Plutselig satt jeg pÄ 198 tokens som var verdt rundt 25k til sammen pÄ noen fÄ dager. Dumme meg tenkte de skulle gÄ mye hÞyere. Det gjorde de selvfÞlgelig ikke, og nÄ ligger de bare ubrukt pÄ kontoen.

Forskjellen lÄ selvfÞlgelig i at disse kunne trades.

Ja stemmer. Husker ogsÄ fra ico-tiden i 2017 og helt i starten pÄ 2018. Det var atraktivt Ä delta i ico. Det Äpnet som regel flere hundre prosent over det du hadde betalt, men kom du deg ikke ut i lÞpet av kort tid sÄ ble fort tapet 99% etter noen mÄneder :joy: :see_no_evil:

1 Like

Jeg har ogsÄ tapt en del pÄ icoer, tror jeg rett og slett var litt for seint pÄ ballen, villskapen hadde begynt Ä falme. De som derimot var med helt fra starten lo sikkert hele veien til banken/ walleten :sweat_smile:

1 Like
1 Like