Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ser bra ut :star_struck:

1 Like

Jeg har stor respekt på utviklingen i blockchain og IT, og tror en slags intitusjonell kryptovaluta er fremtiden av bank/ transaksjoner, men fortsatt kjønner ikke hvordan folk tør å GIR BORT ekte penger til noe fictiouse som er skapt av en ukjent/anonym person (fx en tenåring som bor på foreldres kjeller!!!) Spesielt etter avsløringer at alt prising av krypto. ( Bitcoin) vært falske og manipulert!!

@drdr Se denne dokumentaren så skjønner du litt mer:

Bitcoin: The end of money as we know it

2 Likes

En institusjonell kryptovaluta kan aldri kalles en kryptovaluta ettersom den bryter med hovedprinsippene. Poenget med en kryptovaluta er at den skal være desentralisert, slik at man kan være sikker på at ingen har tuklet med data som er lagret i blokkjeden, og at ingen kan stoppe den. Pr. i dag er det ingenting som kommer i nærheten av Bitcoin til å ivareta dette, og det er her verdien ligger. Hvor mye er matematisk sannhet verdt? Mulighetene for hva som kan bygges på toppen av dette er uendelige.

3 Likes
2 Likes
2 Likes

Det er best å ha hele kontrollen selv. Toppen av isfjellet begynner å komme fram. Hvitevaskingsskandaler og annet grums kommer på løpende band nå :slight_smile:

Koronaviruset er den største hypen jeg har sett på lenge. For noe tullball.

Hva mener du er tull? Antall døde? Eller at de syke bare later som og heller må komme seg på jobb?

1 Like

Han har forsøkt å baisse i årevis for å så å ende opp med å skrive “I don`t really give a shit about Bitcoin” :joy: :joy: :joy: :rofl: Nei slapp av, alle tror på deg :rofl:

MW-GX410_dimon__MG_20181031120021

https://cryptopotato.com/bitcoin-critic-jamie-dimon-inadvertently-reps-cryptocurrencies-at-davos/

3 Likes

Tullball og tullball…

Dersom sentralbankene har tenkt å fortsette like aggressivt med QE i månedene framover så tror jeg vi kan få en heftig reise de neste månedene :sunglasses: :sunglasses:

:heart_eyes: :heart_eyes: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

Hvor langt ned tror dere eksperter at vi skal korrigere i btc?

1 Like

Liten respons, men da sier vi 8.2k. Dere hørte det her først :crazy_face:

3 Likes

Mange kritiserer cryptomarkedet for å bevege seg i samme mønster (alle coinsene følger hverandre kursmessig), men nå syns jeg aksjebørsen begynner å likne veldig på cryptomarkedet. Se f.eks. på de norske biotekselskapene de to siste dagen, kursene følger så og si nøyaktig samme mønster :bank:

2 Likes

Hvorfor synes du det er rart?

1 Like