Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Xrp “skal” pumpes ja. Men Ripple, altsĂ„ selskapet bak har unlocket masse Xrp fra escrow helt nylig. Det er neppe tilfelig. De har fĂ„tt med seg dette og sitter klar til Ă„ selge. Blir ikke overasket om pumpen allerede er sĂ„ og si tatt ut.

Ripple har jo blitt pumpet i flere dager


Ja, det har ledet opp til i dag. 1. februar skal det pumpes skikkelig.

Ja og det pumpes jo bra enda ser jeg. SÄ skulle ventet litt til med Ä selge. Men det at man legger ut bÄde dato og klokkeslett i sÄ god tid pÄ forhÄnd fÄr man jo til Ä spekulere litt. De som startet dette har nok kjÞpt i god tid fÞr det igjen og nÄr ser man alle tar plass fÞr klokkeslette. SÄ nÄr klokkeslettet intreffer sÄ er kanskje tanken at man skal greie Ä komme ut med skikkelig store summer uten Ä dra ned kursen fÞr man er ferdig. Men igjen sÄ er det ingenting som overasker i disse tidene :joy:

1 Like

Har en kompis som prÞver Ä skape FOMO i meg nÄ, men jeg stÄr over. :blush:

2 Likes

Jeg kjÞpte faktisk litt XRP for et par uker siden med tanke pÄ Ä ha liggende dersom rettsaken gikk rett veg. NÄ har den jo gÄtt nesten 200% siden, sÄ nÄ er jeg litt usikker. Kanskje selge og kjÞpe tilbake nÄr pump&dump er ferdig (?) idk.

Ellers sÄ har det blitt litt kjÞpt litt Aave, Uni, Comp og Eth. Har en snikende fÞlelse av at bÄde Aave og Comp fortsatt er i et pricediscovery stadie.

Aave er gamle Lend. Skal ikke sÄ langt tilbake i tid fÞr de var nede med mcap pÄ omtrent 5 millioner usd om jeg husker riktig. NÄ er mcap 3,6 milliarder usd. De som hoppet inn pÄ bunn og har vÊrt med helt til nÄ har vÊrt igjennom en helt sinnsyk reise pÄ veldig kort tid. De har ogsÄ vÊrt smarte og endret navn, samt antall tokens slik at folk blir ikke skremt nÄr de kun ser pÄ Aave-grafen.

Slik RH har oppfÞrt seg og sÄ liten tro pÄ systemet Reddit army viser er vell det klart for bullrun i De sentraliserte Coins? Eier Unicoin, men kommer jo prosjekter hÊr pÄ lÞpende bÄnd, begynt Ä lest litt om 1INCH. Noen som har greie pÄ denne eller eventuelt andre gode DE coins/ipo ?

highs and lows

1 Like

Åisann. Innslag om dette pleier jo Ă„ vĂŠre et tegn pĂ„ at det er lurt Ă„ komme seg ut :sweat_smile:

1 Like

Ser ut som sell-offen har startet. Plutselig glad for jeg solgte pÄ 60 cent allikevel :slight_smile:

2 Likes

Og jeg er glad for at jeg ikke lot meg rive med.

2 Likes

Jeg ble sittende


30% ned pÄ mindre enn 1 time.

Jo, takk
 Ser det der


Jeg svarte ikke pÄ din kommentar. SÄ var absolutt ikke meningen Ä gni det inn. Men nÄr det er forhÄndsvarslet i god tid med klokkeslett og ripple unlocker masse xrp sÄ er det ugler i mosen. Stoler ikke pÄ den ledelsen der for Ä si det slik.

3 Likes

For meg gÄr det fint, er bare leke penger :slight_smile:

2 Likes

Gikk inn igjen pÄ 42 cent :see_no_evil: SÄ gjenstÄr det Ä se om det var lurt eller om siste dagers xrp-gevinst blir wipet ut :slight_smile: Men stenger den over 45 cent i dag sÄ ser den fortsatt spennende ut teknisk. Selv om jeg absolutt ikke er fan av den fundamentalt. Men i disse tider bryr ikke folk seg noenting om det fundamentale virker det som :slight_smile:

2 Likes

Dagens marked:

Fundamental, hva er det?