Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

image

2 Likes

Vet ikke. Jeg er en retard. Kan knapt lese. #yolo og rakett-emojier er det eneste jeg skjþnner
 :confused:

1 Like

Jeg kan knapt Ä lese, samt ikke sÄ god til Ä skrive
 Reddit marked passer meg bra :slight_smile:

Betalingsmur: overskriften er jo temmelig syk med tanke pÄ den vanvittige nedgangen de fleste kryptoer har sett siden toppen
!

AltsÄ det er fortsatt lett Ä tape penger pÄ krypto.

Det stÄr jo forsÄvidt i ingressen, derfor man mÄ kjÞpe tilgang for Ä vite hvordan man blir rik og ikke fattig :blush:

Endelig fÄr jeg svar pÄ det!!

1 Like

Hvis du VIRKELIG vil ha svar pÄ det bÞr du heller hÞre pÄ hun dama her
 :crazy_face:

Ja jeg sÄ det var fullmÄne her om dagen, lurer pÄ hva det betyr for markedene - tipper det lÞnner seg Ä kjÞpe nÄr det er minst mulig mÄne, og selge nÄr mÄnen er rund tog fin. Litt som langsiktig investering kan man si: begynn i ungdommen, og selg nÄr mÄnen viser seg.

3 Likes

Er vi flere som spekulerer i dogecoin? Opp 44 prosent pÄ 3 dager nÄ for min del :smiley:

Doge kan fort bli nye GME sÄ mye idioti som skjer. Folk kjÞper bannere i GME stil over hele USA. Og Herr Musk er ikke tam han heller.

1 Like

Hvor handler du Dogecoin? Ser at man ikke kan det pÄ Coinbase


Handlet pÄ binance :slight_smile:

1 Like

Ikke en gang her kommer man unna sÞppelposting om XRP og Doge ser jeg. Peak 2017 pÄ gang eller? Alle leter etter idiotiske pump and dumps. Er trist Ä se pÄ

Da lar du vÊre Ä lese da vel? Vi andre er her for Ä tjene penger pÄ diverse cases

Hakket mer interresant Ä lese om fundamentale forhold enn om hvilke klokkeslett en coin skal pumpe sÞndag neste uke fordi WetPussy4ever posted noe om det pÄ reddit.

NĂ„r tilfeldige bekjente sender meg sms der de lurer pĂ„ hvor de kan kjĂžpe crypto, nĂŠrmere bestemt Doge fordi “hvorfor ikke” sĂ„ har det gĂ„tt for langt. Mange vil brenne seg, mange vil fĂ„ et dĂ„rlig intrykk av crypto og det useriĂžse ryktet crypto har vil bli forsterket.
Fordi GME gikk rett til mÄnen sÄ tror hver idiot og bestemoren dems at neste asset som blir nevnt pÄ et forum skal moone like hardt - uten noe forstÄelse eller vilje til Ä sette seg inn i hvorfor GME gjorde som den gjorde.

Alt virker sÄ useriÞst, og for en som har vÊrt med noen Är nÄ som er genuint interresert i crypto og fremtiden til enkelte prosjekter sÄ er det mildt irriterende Ä se alle jage sÞppel fordi det kan gi raske penger om de timer det rett. Er som en reprise av 2017\2018.

Jeg skrev det samme pĂ„ en reddit-trĂ„d her for en ukes tid siden. Der ble jeg kalt “gammel og kjedelig”, bare fordi jeg advarte om Ă„ chase Doge pumps. Det var fĂ„ timer fĂžr den dumpet.

Kanskje jeg bare er sint fordi lite av det jeg sitter pÄ har gÄtt parabolt? :face_with_hand_over_mouth:
Eth gjĂžr det sterkt da!

5 Likes

Noen flere her som er inne i SwissBorg? :star_struck: Skrev om de litt lenger opp i trÄden her en stund tilbake. Har gÄtt 350% opp siden da :sweat_smile:

sorry,klarer ikke Ă„ vĂŠre seriĂžs her inne :sweat_smile:

4 Likes

Er enig i mye av det du skriver, og kan virke litt useriÞst av Elon. Fordelen er at mange onboardes raskt til krypto nÄ , vil gjÞre sine nybegynnerfeil, tape litt, lÊre og investere mer langsiktig i krypto etterhvert, som vil gjÞre at sektoren modnes raskere pÄ litt sikt.
Synes det er veldig mange bra prosjekter som og gÄr parabolt da:)

Jeg har litt SwissBorg, men oppdaget det ganske sent merkelig nok. Virker proft, men har hatt mest i Voyager ($VYGVF) og $VGX nÄr det gjelder apper (samt $SXP). Synes prosjekter er mest interessante hvis de bÄde kan handles pÄ bÞrs og har en egen token.

Elon Musk mÄ jo enten ha rÞyket noe som er ganske sterkt eller sÄ har Twitter-profilen hans blitt hacket spÞr du meg