Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

MÄ bare dele denne. Av alle de 10-12 ICOene jeg var med pÄ i 2017-2018 er det bare 2 som fremdeles er i live. Den ene av disse to bikket for fÞrste gang i pluss for min del denne uken!

Tenker Ä la den stÄ en stund siden dette er penger jeg uansett hadde tenkt var tapt. Litt morsomt nÄr man plutselig har penger man ikke hadde regnet med. Prosjektet er solid sÄ jeg burde jo ha lastet opp som f. nÄr jeg sÄ de fremdeles holdt og styrte pÄ, i ulike sosiale kanaler, men jeg har holdt meg unna Krypto som et brent barn. Desverre :sweat_smile:

1 Like

Var ogsĂ„ med pĂ„ 4-5 ICO’er i de tidene.

Men sÄ mange som ikke er i live pr nÄ ja. MÄ innrÞmme jeg ble litt nysjerrig pÄ hvilke du deltok i? :relaxed:

Husker ikke alle for Ä vÊre Êrlig men de jeg kommer pÄ i farten:

Vinchain, VIT, 0chain, Gameflip, Morpheus Labs, Hybridblock, Arcblock, Streamity



 mÄ sjekke ledgeren, men er rimelig sikker pÄ det bare er 0Chain som er verdt noe av disse


1 Like

Arcblock husker jeg, den ble jeg kvitt mye penger i :smile:

Sjekket i gÄr, jeg har faktisk ikke Arcblock lenger, kom meg ut i pluss pÄ den etter notering.
Eneste ICOen jeg gjorde penger pÄ til nÄ (i tillegg til 0Chain da, om den holder seg :sweat_smile: )

Men Arcblock eksisterer enda, ser det ut som, hvis du enda har den.

1 Like

Mange som vil brenne seg/brant seg stygt pÄ DOGE nÄ. Meme-coinen lever i beste velgÄende

Artig!


Voyager Token er min stÞrste posisjon og eier og VYGVF. Men nok skryt: Er det noen som kjenner til liknende app-selskaper det gÄr an Ä kjÞpe pÄ bÞrs? Tror slike vil stige helt enormt fremover. Kanskje er det fortsatt noen uoppdagede perler der ute. Swissborg hadde feks godt under radaren min inntil i gÄr.

1 Like

Det er nok mange!

Og det er litt av problemet, vanskelig Ă„ orientere seg :slight_smile:

Mitt fortsatt stÞrste bet er $SWTH, som forelÞpig ikke har beveget seg i riktig retning, men tror det vil komme. Uansett et veldig bra prosjekt. Snart med native BTC og ETH futures/derivater pÄ ekte desentralisert vis.

3 Likes

Dogecoin Becomes Most Mentioned Crypto on Twitter Ever as Price Soars

Med sĂ„ “billig” pris pĂ„ 0.05575$ per coin nĂ„ og veldig mange mennesker som kjĂžper krypto for fĂžrste gang er det en perfekt kombinasjon for videre fremgang. :slight_smile:

Heftig! Under 10c per stk! Tenk om den blir like mye verdt som BTC!! WOW

1 Like

Er det fortsatt mulig Ă„ kjĂžpe seg inn i Dogecoin til en fornuftig pris?

HÄper du tuller nÄ? :slight_smile:

1 Like

KjĂžpte akkurat nesten 15000 dogecoins som jeg har stappet i ledger nanoen min og lagt vekk i safen :smiley:

Betalte vel 0.0110

1 Like

Hva er det du liker med Dogecoin? :slight_smile:

Hypen som er pÄ gang. Dette kan bli gme light etter at Musk Twittret om doge. Pluss at det er noe blest om den pÄ /r

Ja det er alltid morsomt Ä vÊre med pÄ hype :slight_smile: Det var bare siden du sendte til Ledgeren og la det i safen sÄ kunne det virke som du hadde stor tro pÄ den fundamentalt :slight_smile:

1 Like

Nei men shit kan skje sÄ da er jeg trygg :slight_smile:

1 Like

Ripple skal pumpes i dag leser jeg pÄ diverse fora.