Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Link Mobility (LINK)

Godt spørsmål :cold_face: Disse er lett tilgjengelige, man trenger bare å gratis opprette en bruker/konto i SP1.

Skuffede tradere som satset på innsidekjøp igår, short og storaksjonærer som vil ut, kan bli en stygg mix :cold_face:

Ser en del aksjonærer i Link som også er aksjonærer i Mercell, og kursutvuiklingen der har vært begredelig der også.

2 Likes

Var ikke kursen de gikk på børs med rundt 47? Vel optimistisk kanskje?

Ja, tydeligvis, Mr.market er brutal mot vekstaksjer som ikke leverer :confused: Lavere organisk vekst, , negativ cashflow og usikkerhet mtp. finansiering av fremtidige M&A-aktivitet skaper usikkerhet. Heldigvis kom jeg meg ut igår.

1 Like

LINK Mobility – Exercise of RSUs into shares

LINK Mobility – Notice of extraordinary general meeting

LINK Mobility – New share capital registered

Mandatory notification of trade

1 Like

https://linkmobility.com/news/link-announces-mobile-communication-agreement-with-eversource/

1 Like

LINK Mobility – Minutes of extraordinary general meeting

LINK Mobility Group Holding ASA acquires Altiria in Spain

LINK Mobility – Issuance of LTI share options to management

LINK Mobility: Closing of Matelab Srl acquisition

Ukens Investtech: Tre potensielle nyttårsraketter

1 Like

LINK Mobility: New share capital registered

Teknisk bunn av kile, plukker litt :slight_smile:

Tror du at vi kommer ikke til å se enda lavere bunn?

Det var nok en del som håpte på innsidekjøp i går. Det var siste frist før stilleperioden frem til 10/2. Her hadde jo da innsidere kunnet vise at Sissener tar feil i sin pessimistiske beskrivelse av status…

“Link Mobility will maintain a close period 4 weeks before publication of quarterly reports. In the close periods, no meetings/calls with investors, analysts or other capital market participants will be arranged.”

Ikke umulig, men da er jeg ute igjen

LINK Mobility emerging as a global RCS leader