Så i morgen, blir Litepay lansert. Hva er deres innsyn på dette? Vil liteplay og VISA fungere?
Har hatt mest fokus på BTC men sett litt mer på ETH og LTC ifht. hvilke av disse tre som vil gå mest når bullmarkedet kommer. LTC ser veldig interessant ut med en potensiell OHS formasjon på daily og en veldig thight range. Potensiell target om vi klarer å breake over $165 er forrige high (!)
Hodler enda. Oppfører seg teknisk eksemplarisk. Brudd opp fra triangel og ned for å teste støtte på oversiden av triangelet. Møtte som forventet sterk motstand på fallende trendlinje og tidligere motstand på $165, men dette nivået er nå testet 3 ganger. En gang til nå og jeg tror vi kommer til å bryte gjennom, og da vil det gå fort!
Inngang her @175. Target 300+ innen 5 uker. Stoploss 160
Et finansielt råd! (siden det er så populært å skrive at det ikke er det
)
Jeg tipper den går inn.
Må innrømme at jeg ikke skjønner wallmart her.
Menmen.
Det er bare tidsspørsmål når alle andre skal også begynne å akseptere krypto!
Jeg håper for Norges del at store starter så tidlig så mulig og ikke venter at USA skal bli først.
Er vel fake news dette her.
Edit: Er i hvert fall fake etter hva jeg forstår. Solgte ut LTC beholdningen på pumpen.
Solgte ikke du deg ut?
Solgte meg ut på dagen med fake news ja ! kjøpte inn igjen for et par uker siden ved brudd på 190
Nice! Skulle gjerne gjort det selv også, men rakk det ikke
Mulig det kommer en retest av 215 ish. Hadde evt prøvd en inngang da
Er inne på ca. $150, men skulle gjerne solgt på pumpen og kjøpt tilbake lavere.
Solgte jeg også.