Unnskyld, jeg spørr deg, Vcp😅 Glemte kanskje å sitere?
Edit: lurer på om jeg blander veldig mellom Jcp og Vcp
Unnskyld, jeg spørr deg, Vcp😅 Glemte kanskje å sitere?
Edit: lurer på om jeg blander veldig mellom Jcp og Vcp
Dersom Asia blir blodrødt i natt og vi så jo wall street på fredag samt oljeprisen kraftig ned og lakseprisen ned 10 kr kg. Så er det ikke umulig at oslo-børs får et slik fall i morgen.
Umulig er det ikke, men hvor sannsynlig?
Asia har en del å ta igjen og det vet man.
Noen er bekymra😊. Glad jeg sitter durabelig short i flere aksjer allerede.
Kontraster ute å går. To kinesiske indekser ned nesten 9%, Hong Kong derimot, opp 0,17%
Ikke ofte man opplever nesten tosifret fall på indekser, mens sentralbanken støttekjøper for fullt.
Og futtene i USA er opp
De er vel så og si alltid opp på denne tiden? Må vel rundt kl. 12:00 norsk tid før de våkner over der og futtene begynner å peile inn åpning.
“On Monday, the PBOC also injected a total of 1.2 trillion yuan ($173.81 billion) into money markets through reverse bond repurchase agreements”
Var ikke store nedgangen på OSE gitt.
Kina ned 8 % ETTER å ha satt restriksjoner på shorting. Kutta renta, og sprøyta inn 173 billioner dollar. Take your picks!
Shipping får virkelig kjenne på det. Kanskje ikke helt den samme stemningen i Frontline og Hunter som for 1 måned tilbake.
Det er omtrent det samme som å ta laksèrolje, 4 paralgin forte og 5 shots tequila og se om man føler seg bra etterpå? Joda?
Hm. Wall Street ler jo bare av viruset
Futtene ser bra ut!
Good times are here to stay hosanna og halleluja
Der kom årets salgssignal fra Savepig. Når du sier halleluja er vi på toppen garantert!
Grøss🤪