Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

SmÄdesperat nÄ :crazy_face:

NOEN SOM VET HVORDAN MAN SLÅR AV CAPS LOCK?

1 Like

Begynner folk Ă„ ta av skylappane?
Kva soreiar seg raskere enn Coronavirus?

Sammendrag

Frykt for Ă„ tape penger

1 Like

clinton

https://imgflip.com/i/3pxpfr

MÄ se an hvordan DAX Äpner neste uke, men tror det er pÄ tide Ä ta en solid Bear posisjon (tok en litt mindre i gÄr tidlig som jeg fortsatt holder)

Jeg siitter jo som kjent Bear allerede og hadde i tillegg kronerulling for Ä fÄ kjÞpt noen Bear X10 i gÄr pÄ det beste. Det er uforenling Ä vÊre pÄ ATH og at hele land samtidig stenger ned. Vi har ikke sett lignende tidligere. Vet ikke hvor mye man skal ned, men at man skal over 5% ned noksÄ kjapt tror jeg er bankers. Dette er min mening bare for Ä flagge det.

4 Likes

Apple var vel fĂžrste ute. NĂ„ kommer de andre etter

Skuddsikkert! Ingenting Ă„ frykte!

1 Like

desember artikkel :ok_hand:

Ja jeg vet det :ok_hand:Ting snur fort

:crazy_face::joy:

1 Like

Ser ut som dei er ferdigsolgt ja :joy:

1 Like

TromsÞ i dag. Smekkfullt av turister over alt. Alle spisesteder fulle. HÄper det vedvarer :ok_hand:

5 Likes

Og jeg som bestilte ferie i europa i pÄsken. :crossed_fingers:

1 Like

Teknisk analyse @ US

1 Like
3 Likes

CNN sier den vanlige influensaen er vÊrre. GÄr i reprise hele sÞndagen :joy:

QE mÄ nok til ogsÄ denne uka :sweat_smile:

Jepp. Bare 25 billioner dollar pÄ fredag. Laveste pÄ veldig lenge. 100 billioner pÄ mandag?

2 Likes

Noen tanker rundt sjÞmat neste 1-12mnd? Pga viruset er jo nÄ nesten alt av belly kapasitet pÄ flyfrakt borte og ratene flyr vel i vÊret pÄ alt av fraktfly?

Reefer containere kan man vel glemme Ä fÄ tak i pÄ en god stund da de har hopet seg opp i Kina.

Det kom ikke noe grunnrenteskatt i denne omgangen, men det er vel uansett et tegn pĂ„ at politikerne har lyst Ă„ “straffe” det hĂžye overskuddet i nĂŠringen de siste 5-10 Ă„rene?

Vil markedsveksten vÊre stor nok til at lakseaksjene holder seg eller stÄr vi ogsÄ foran en nedgang her?

1 Like