SmÄdesperat nÄ
NOEN SOM VET HVORDAN MAN SLĂ R AV CAPS LOCK?
Begynner folk Ă„ ta av skylappane?
Kva soreiar seg raskere enn Coronavirus?
Frykt for Ă„ tape penger
MÄ se an hvordan DAX Äpner neste uke, men tror det er pÄ tide Ä ta en solid Bear posisjon (tok en litt mindre i gÄr tidlig som jeg fortsatt holder)
Jeg siitter jo som kjent Bear allerede og hadde i tillegg kronerulling for Ä fÄ kjÞpt noen Bear X10 i gÄr pÄ det beste. Det er uforenling Ä vÊre pÄ ATH og at hele land samtidig stenger ned. Vi har ikke sett lignende tidligere. Vet ikke hvor mye man skal ned, men at man skal over 5% ned noksÄ kjapt tror jeg er bankers. Dette er min mening bare for Ä flagge det.
Apple var vel fĂžrste ute. NĂ„ kommer de andre etter
Skuddsikkert! Ingenting Ă„ frykte!
desember artikkel
Ja jeg vet det Ting snur fort
Ser ut som dei er ferdigsolgt ja
Og jeg som bestilte ferie i europa i pÄsken.
Teknisk analyse @ US
CNN sier den vanlige influensaen er vÊrre. GÄr i reprise hele sÞndagen
QE mÄ nok til ogsÄ denne uka
Jepp. Bare 25 billioner dollar pÄ fredag. Laveste pÄ veldig lenge. 100 billioner pÄ mandag?
Noen tanker rundt sjÞmat neste 1-12mnd? Pga viruset er jo nÄ nesten alt av belly kapasitet pÄ flyfrakt borte og ratene flyr vel i vÊret pÄ alt av fraktfly?
Reefer containere kan man vel glemme Ä fÄ tak i pÄ en god stund da de har hopet seg opp i Kina.
Det kom ikke noe grunnrenteskatt i denne omgangen, men det er vel uansett et tegn pĂ„ at politikerne har lyst Ă„ âstraffeâ det hĂžye overskuddet i nĂŠringen de siste 5-10 Ă„rene?
Vil markedsveksten vÊre stor nok til at lakseaksjene holder seg eller stÄr vi ogsÄ foran en nedgang her?