Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Enig med deg der ja. Tror pÄ en rekyl opp de neste mÄnedene, men om det sÄ gÄr rett utfor stupet igjen er vanskelig Ä si :slight_smile:

1 Like

Om rekylen varer i 2 dager eller 2 mnd blir meget spennende ja. Usikkerheten rundt viruset er som vi alle vet ganske prekĂŠr

Hvordan reagerer FED? ECB? Det er sÄ mange faktorer som spiller inn nÄ

Donald redder oss!

1 Like

Faktisk, her tror jeg du er spott on​:rofl: I alle fall pĂ„ kort sikt. Regner med det er gode penger Ă„ tjene fremover nĂ„ :beers::beers::beers:

1 Like

Asia rett ned. Oljepris rett ned. US futures rett ned. Blir en knallrÞd dag og jeg tror smÄsparerne har vÊrt spot on.

1 Like

Puhhhh :sweat_smile:

1 Like

1 time etter kom CDC ut med en melding som ligner kontrabeskjed :bear::

Hvordan denne snirkler seg nedover vet jeg ikke, men tipper vi skal ned en del i lÞpet av de neste ukene. SpÞrsmÄlet er om man klarer Ä lure inn en short posisjon

OMX s30 ukeschart

Brutal start pÄ dagen. Men pÄ ticker streamen min er det forblÞffende lav aktivitet. FÄr en fÞlelse av at dette er bunnen i frykten.

Dagen er ikke like brutal som igÄr. BÞrsen var ikke nede pÄ gÄrsdagens laveste. Spennende dag :smiley:

Det burde vel komme en pullback etterhvert, men vanskelig Ă„ time. Om bĂžrsene henter seg inn en del er det interessant Ă„ vurdere en kort posisjon for min del.

1 Like

Perfekt treff pÄ MA200. Blir overrasket om det ikke snur litt opp herifra

1 Like

Futtene henter seg inn igjen nÄ. Blir spennende Ä se om det blir en god reaksjon opp eller om det blir en pustepause fÞr videre nedgang :slight_smile:

1 Like

DÄrleg nyheter frÄ Ju Ess And Ai, ville ikkje hÄpa pÄ for mykje.

Er Long sjĂžlv akkuratt no men, ikkje mykje lenger.

1 Like

Stemmer. Men er vel en 2 Ärs korreksjon? Noe lignende som skjedde i starten pÄ 2016 og starten pÄ 2018 og nÄ starten pÄ 2020 :slight_smile:

Kanskje aksjemarkedet har blitt slik som boligmarkedet. Harald magnus andreassen har ventet pÄ boligkrakk i 20 Är :slight_smile:
Alle venter pÄ det store aksjekrakket. SÄ spennende Ä se om det kommer :slight_smile:

2 Likes

Denne kommer potensielt til Ä rÞre litt pÄ markedet

Rsi nede pÄ start-2018 nivÄer. Begynner Ä bli veldig oversolgt nÄ.

2 Likes
1 Like

Da sÄ det plutselig veldig mÞrkt ut igjen :sweat_smile: :see_no_evil:

Bare Ă„ hodle cash fortsatt. Vent med Ă„ kjĂžpe noe til det bunner ut. Det vil ta i hvert fall noen dager til.

1 Like