Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

OBX gjennom stÞtte nÄ ser ut som. Vi skal muligens ned til nivÄ August 2019.

4 Likes

Over 50 selskaper pÄ Oslo bÞrs har falt mer enn 7% til nÄ i dag. Ikke hverdagskost.

2 Likes

Ja da fikk jeg vel svar pÄ mitt eget spÞrsmÄl
 eur/nok opp til rekordhÞye 10.28 nÄ. Det er aldri sÄ galt at det ikke er godt for noe. :money_mouth_face:

Det er pÄ dager som disse jeg faktisk forstÄr hva slags risiko jeg har pÄ aksjevalgene mine. Den fÞlger ikke indeks, for Ä si det pent. Jobber godt med isen i magen nÄ :ice_cube:

9 Likes

Jaja da sitter vi med fasit. Lurer pÄ hvem som er mest fornÞyd i dag. SmÄsparere

4 Likes

Ja det er korrekt :ok_hand: :ok_hand:! Det ble en snarlig visit for min del ogsÄ, inn i gÄr og ut igjen idag. SÄ blir en pause fra aksjemarkedet her ogsÄ uavhengig av om det kommer rekyl eller ikke :slight_smile:

2 Likes

FULL panikk
 Bikket akkurat fra korreksjon 10% ned til meget mulig krakk etter brudd pÄ MA200

3 Likes

Jepp, akkurat som forventet. SÄ jo dette fra mils avstand! Med sÄ mange oppegÄende folk pÄ dette forumet har jeg vÊrt overrasket over at ikke flere har sett dette komme

3 Likes

Jeg har snakket om dette i mÄnedsvis, men fanget kniven litt raskt :stuck_out_tongue:

AltsÄ at bÞrsen i USA bÊres av luft, at man trenger en trigger for Ä stikke hull pÄ ballongen, at Oslo bÞrs ikke kommer til 1000 fÞr neste finanskrise osv. Ikke at det skulle komme et virus og trigge dette. SÄ resultatet vi sitter med nÄ visste jeg selvfÞlgelig ikke om. Men har gÄtt helt i cash over de siste mndene, sÄ har bare fÄtt rÞde tall pÄ siste kjÞpet tirsdag.

3 Likes

Og der raser den tilbake over MA200. Krigen er ikke over helt enda. Ser ikke bra ut. Hvem tĂžr sitte long over helgen?..

Jeg sitter long i NAS, forventer forsÞk pÄ Ä gÄ opp mot 30 for en test. Ikke at den vil nÄ dit, men litt opp pÄ 20-tallet forventer jeg pÄ kort sikt.

Denne var pÄ 97/98 for ikke sÄ lenge siden

2 Likes

At man er oppegÄende betyr ikke at man klarer Ä vÊre rasjonell i aksjemarkedet.

2 Likes

Vanligvis bull nÄr den er lav, bear nÄr den er hÞy

3 januar ble ikke sÄ dom dag Ä gÄ ut pÄ :slight_smile: MÄtte jo seff prÞve Ä fange kniven med smÄ belÞp i gÄr da :joy::joy::see_no_evil:

SÄ da er det vel pÄ tide Ä ta en lang pause fra aksjer. Mye hodebry for tiden. Prekast :smiley::smiley:

1 Like

Holy Shit panikken setter inn i statene nÄ

2 Likes

Brutalt i dag :sweat_smile:

1 Like

Ja, og sabla -4,88 pÄ Oslo er merkbar.

1 Like