Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Håper ECB holder seg langt unna.

Nær millionen i gevinst i dag. Det verste er at det var penger på gata. Smittemodeller er matematikk og denne katastrofen var helt forutsigbart.

2 Likes

Million?? Gratulerer, fy fasan​:grin::grin:

Fungerte denne modellen du snakker om med svineinfluensaen også?

Prøvde den ikke da. Men nå er Covid19 i Norge og en del av vårt liv så det er liten vits i å snakke om dette. Jeg tok 80% gevinst i dag rett før slutten. I kveld skal det legges nye planer.

Edit: Ser at man på dette forumet fort kan pådra seg klovne emojis. Hva er greia med det? Vi er på et aksjeforum, og jeg skulle da tro at 1 mill avkastning på en dag er det motsatte av klovn? Tid for refleksjon, ikke misunnelse.

4 Likes

Hvis du kan bevise det du sier, så skal jeg finne frem geni emojiet :slight_smile:

3 Likes

Gratulerer @Chi :+1:
Ikke noe gevinst hær, med unntak av verdifull læring til framtiden :slight_smile: ((dersom man lærer))

2 Likes

Eg har heller aldri hatt så god avkasting som siste 7 dager. :slight_smile:

1 Like

Junaiten henter seg kraftig inn.

1 Like

Som i går? :slight_smile:

1 Like

:sweat_smile::laughing:

1 Like

Ah, det er bare Fed som pumper inn et par hundre milliarder dollar for å holde alt oppe, de lyktes jo ikke i går :smirk:

S&P er fortsatt opp 10% siste året og 30 % siste 3 år.

Slyngstad:
Oljefondet ser så langt ikke på børsnedturen som en mulighet til å kjøpe seg opp i selskaper, slik det har gjort ved tidligere kriser.

5 Likes

Som nevnt på chatten. Slyngstad er bear. Slyngstad er j… dyktig!

Man skulle nesten tro at dette er en strek noen har tegnet på frihånd, men nei det er en indeks. Brutale greier.

3 Likes

Ultimate death cross må vel være når kursen bryter ned under RSI :sweat_smile:

4 Likes

Noen som tenker vi kan snu på teknisk nivå i morgen OBX 750, eller dundrer vi bare rett gjennom?

Jeg tenker at Kina om noen uker kanskje kan rapportere lavere smittetall og færre døde… Aktivitet i industri vil ta seg litt opp og øke etterspørselen av olje… Hva mener folket. Kunne det vært verd å teste BULL ETN kjøp på olje snart?

1 Like

Øker etterspørselen i Kina mer enn resten av verdens reduseres? Ikke lett å si.

Vet ikke. Derfor jeg spør andre kloke hoder. Kina importerte tidligere 4 mill barrels/dag. Det er ganske mye.