Blir stygt når det slår ut for fullt i usa. Om det slår ut for fullt der i helgen f.eks så spiller RSI osv nada tror jeg
“Ukjent” territorium mtp hvor sykt prisa det var
“Mind the gap”
Blir stygt når det slår ut for fullt i usa. Om det slår ut for fullt der i helgen f.eks så spiller RSI osv nada tror jeg
“Ukjent” territorium mtp hvor sykt prisa det var
“Mind the gap”
Ville holdt meg langt unna bull oljeprodukter. Tror olja kommer til å slite i månedsvis fremover. Var allerede overkapaistet. Nå blir flytrafikk, cruise trafikk, til og med en god del biltrafikk betydelig redusert. Og dette kommer fra en som jobber i olja…
For noen vanvittige kjøpsmuligheter som er i ferd med å materialisere seg.
Den hysteriske frykten for svineinfluensa 2.0 vil gjøre mange rike (begge veier).
Ok… gi meg noen råd da. Min -posisjon er nå 80% gevinstsikra. Kontoen er packed med dineros. What is my next fix?
Forresten. Takk for påminnelse om trafikk og oljeforbruk. Det du sier her er jo meget relevant og får meg til å tenke vi kan ikke utelukke at vi skal ned til 40 $ fatet. OBX kommer til å krakke type -30%. Kanskje jeg burde kjøre opp igjen? 75% eksponering?
Sitte stille i båten, eller selge unna alt av fond i morgen?
Stille
Edit! Jeg skal faktisk øke i PARB imorgen og fremover💪
Er veldig forsiktig med å gi råd… men noe som uansett ikke blir feil er å sitte i cash, vente til det flater ut og for så å kikke etter gode kjøp.
Måtte inn å titte litt på us-indeksene igjen. Det er nesten så jeg ikke tror mine egne øyner. Det sykeste jeg har sett.
Undersøkte litt mer. Men får ikke til å lime inn linken til er raportasje på Wall Street Journal.
Sånn ser massehysteri ut folkens.
Er jo long overdue med en korreksjon, viruset bare fyrer mer opp under det.
Siste handelsdag i måneden i morgen også…
Og hvem vil sitte over helga… d er fa*# meg risikosport!
Ordna seg jo bra det.
Kommer til å bli blodrødt i morgen også uten noen markant positive vendinger. Hvem tør sitte over helga i dette markedet?
Jeg tror også det er smart å se etter en kall det konsolideringsfase med mindre utslag ene eller andre veien, rekyler kommer gjerne etter dager med stort fall, men det er gjerne spekulative penger det ikke er all verdens hold i som forsvinner like fort som de kom
Ja som nevnt så har jeg skrevet dette gjentatte ganger fra årsskiftet i denne posten lenger oppe og gikk ut 3 januar. Men dette er helt ekstremt. Jeg blir stresset av å se på selv om jeg ikke eier børsnoterte aksjer, det sier litt.
Må tilbake til 2 av de verste ukene i 08 for å finne tilsvarende ukentlig nedgang som vi ser nå, om det står seg slik ut morgendagen.
2008
2020
Videre ned i morgen før helgen, garantert!