Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Tror vi ender rødt ja. Gull videre opp. Bond Index videre opp. Futtene er bare sånn typisk luremus tereng. Den fundamentale er bekmørkt. Tror ikke på positiv, men det er komplekst bilde vanskelig å si.

Dette hadde normalt sett fått folk til å skjelve litt. Men nå er det kun Corona som gjelder…

Blir ikke noe ned i dag nei :sweat_smile:

2 Likes

Fundamentale kan være hva det vil, nå kan det være duket for oppgang igjen? Med tiltakene i verden så blåser Corona over med ett og annet tilfelle her og der :+1:

Og han fikk skrive av 68% av de renteutgiftene på skatten sin…

Europa opnar solid opp :wink: over 1% på Oslo børs.
No må du snart begynne å høyre etter :joy:

Edit: reknefeil :see_no_evil:

3 Likes

Her var det mye grønt.

3 Likes

Blir en spennende dag! Som det spekuleres i her, mulig det i hvert fall starter opp. I så fall en fantastisk mulighet til å komme seg UT.

1 Like

Tja, det blir spennende å se hva de som allerede er short gjør iallefall. Cash er vel smartest nå da det vingler såpass som det gjør og kanskje vil gjøre. Jeg tror det roer seg litt i ukene fremover, men det kunne vært greit med en periode uten de store utslagene

3 Likes

Futtene stiger voldsomt nå. Dax 3,4Us 1,8-2,1%

1 Like

Blir sushi til lunch av sånt! :smiley::smiley::smiley::smiley:
Å tru på julenissen du liksom…
Blei fryktelig stille her…

3 Likes

Sjukt som det stiger hos meg. Tar skjermdumper, så crazy er det!

1 Like

All hail king @lassar.
Vår egen WSB gud.

1 Like

Ikke ofte jeg unner folk å tape penger.

Unntak gjør jeg for dem som har satt penger på børsfall og økonomisk kollaps, og som har prøvd å spre panikk og misnøye hele helgen.

4 Likes

Nei slutt, hadde kun 200% på 2 timer…
@Pablo berre stakkarsane som shorta på fredag, med skylapper på. Samme som longs for 2 veker sidan.

4 Likes

Hvordan ha 200% på to timer?

@bluephnx opsjoner, cfd, margin, gira etf, f. Eks

Gratulerer med bra treff! Bare ikke bli overmodig nå. Synes jeg hører litt spekulaholiker tendenser…

Edit: Det er mange nybegynnere som skal blakkes med disse produktene nå fremover!

1 Like

Lol. Du har sittet hele helgen og spredd dommedagsprofetier.

2 Likes

takk for omtanken :wink:
Sjølv om det var ein liten posisjon så var det, spesielt i etterkant, ein nobrainer.