Tipper Start -0.7%, sÄ gÄr den i pluss fÞr lunjs og faller i minus etter kl 13:00. Setter IKKE(!) penger pÄ det.
DNB Markets spÄr bÞrsen Äpner -0.6%
Jeg tror vi Äpner som Russland, -2% og blir der.
Skjebnedag i USA i kveld. Fortsetter det videre ned sÄ har vi et krakk pÄ gang. Coronasmitten er hvertfall ille nok til Ä kunne fremkalle det. Hele verden sliter nÄ.
Tror vi Äpner ned 0,3% og slutter 0,4% i pluss.
Blir vel mulig for BEARxx-gjengen Ă„ komme ut omtrent i null tenker jeg.
Ja de har det sikkelig travelt, de mÄ henge i for bÞrsen skal jo rett opp til ny ATH?
Optimismen deres forstÄr jeg ikke hvor kommer fra. I dag kommer mange til Ä starte en bear posisjon.
PÄ samme mÄte som din pessimisme. Du roper hÞyt at folk dÞr nÄr nesten ingen dauer. Du mener vi skal ta corona seriÞst, nÄr det er en mild influensa.
Mild influensa? Mener du at fĂŠrre smittede dĂžr av corona viruset enn av den vanlige sesong-influensaen?
Nei. Det var ikke det jeg sa.
HĂžyst sannsynlig ja.
Et veldig stort antall smittede fÄr knapt symptomer i det hele tatt. Ingen av de som er smittet i Norge er spesielt syke, f.eks.
Det hadde vÊrt like ille om ikke verre Ä fÄ influensa for fÞrste gang i voksen alder.
Alle bomma. Oslo BÞrs Äpner -0.3%.
âŠ
Sikker pÄ at alle bomma?
Fantastisk mulighet for Ä ta en BEAR inngang. -0.6%. Mye bedre Ä gjÞre dette nÄr det ikke starter for mye ned fra start. Short the bounce. I gÄr var en bounce. Jeg shortet sÊrlig hardt de 5 min vi var +4%.
PÄ tide at noen blir sperret ute av denne trÄden.
Edit: Eventuelt at trading flyttes over til trading-trÄden. Det begynner Ä bli litt trÞttende Ä hÞre om stadige gjentakelser og backtrading i diverse Bear-produkter.
Hehe Nei et godt stykke unna dessverre.