Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Gull og sĂžlv er opp da :upside_down_face:

2 Likes

FÄr selge unna arvegodset og putte det i aksjer da
 :wink:

Trur dette blir skikkelig ille fÞr det blir bra. Er vel en del aktÞrer som sitter med belÄnte portofÞljer som fÄ en call i morgen. Blir fort en snÞball effekt av det.

2 Likes

Tipper open pÄ -8% i morgen. Ville tider

Tror det vil Äpne lavere, olje stup + corona lover ikke godt

Men jeg tar ofte feil, i fþlge kona er det veldig ofte

2 Likes

Det blir nok en dag som gÄr inn i historiebÞkene. Det er helt sikkert

2 Likes

1 Like

Har du Nordnet, ville jeg sett der inne hva Mads skriver nÄ i kveld pÄ shareville

Make that 3

1 Like

Det baller pÄ seg

Systemet er bygget pÄ kvalitet. Trenger bare en uttalelse fra en kar i Saudi-Arabia og vipps sÄ er oljeprisen i fritt fall og milliarder av verdier blir blÄst bort som om det skulle vÊrt strÞket med et pennestrÞk.

1 Like
1 Like

AltsÄ de amerikanske futures fikk limet down circut breakeres og handelen stoppet opp. Det skjer ikke ofte

Som jeg skrev lÄ chatten. Velkommen til 1987

1 Like

Jeg tror flere har gjort som meg
 Og faktisk regnet pÄ hvor mye mindre olje man trenger nÄr fly stÄr pÄ bakken, cruizr og frakt giganter ligger ved kai, stengte GoreTex fabrikker, osv osv
 kutt pÄ 1.5 mill er en joke. Synd det stuper sÄ fort skulle gjerne hatt flere BEAR X10 derivat.:roll_eyes:

2 Likes

Spennende.

Hvilke tall har du regnet deg frem til? Og hva ligger bak tallene?

Spennende tider! HÄper vi fÄr pushet kollapset litt lenger frem i tid ettersom jeg er i ferd med Ä selge boligen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Spennende Ä se om sentralbanksjefen velger Ä kutte renta i lÞpet av mÄneden. Nytter ikke med det vanlige vrÞvlet om at «norsk Þkonomi gÄr sÄ bra» nÄ hvis priskrigen pÄ olje blir langvarig.

5 Likes

Jeg er ikke i tvil lenger om at vi kommer til Ä se negative renter overalt veldig snart, god mulighet til Ä fÄ hÞyest mulig pris ut av boligen sin.
Dollaren nĂŠrmer seg 10 kr, pundet godt over 12 kr og euroen snart 11 kr

1 Like

SpĂžrst om folk har jobb og midler til Ă„ kjĂžpe bolig.

1 Like

Tror dette kan bli sĂ„ mye stĂžrre enn fallet i 2014-15. Mindre etterspĂžrsel mtp covid-19 samt priskrig der SA vil gi rabatt pĂ„ oljen
 Kan bli katastrofe i flere kvartaler fremover. Dette er ikke gĂžy, for noen. Jobber vil pĂ„ nytt gĂ„ tapt. Øystein Olsen burde kutte renten til 0, ved fĂžrste anledning.

1 Like