Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Har du valutta konto ? Om ikke er det bare og be om det, og veksle alt du har av verdi pÄ konto til Dollar om du vil.Selv har jeg vekslet til mye Cad,og ser ut til det var lurt da de venter enda svakere kr.

1 Like

Det vil jo bare gi enda mer usd eksponering?

Med perspektiv pÄ Är, ikke dager, sÄ synes jeg konklusjonen som blir litt tullete.

1 Like

Jeg tror helt seriÞst ikke de tok hÞyde for at flybransjen ville fÄ dette sÄ voldsomt i fanget som de gjorde. Da ville de ventet litt lenger fÞr de kjÞpte. Uavhengig av tidsperspektiv.

Og jeg tror det er fordi de fleste amerikanere for 14 dager siden trodde Corona var et kinesisk problem som ogsÄ gikk utover Europa, men som ikke ville ramme dem sÄ hardt.

Du kan selvsagt ha en annen oppfatning.

1 Like

NÄ blir fet utbyttefest hos bankene. I usa i 2008 tok de ut rekordutbytter. Og hvorfor ikke, det norske folk med myndighetene mÄ uansett redde de om de havner i trÞbbel.

2 Likes

13 mars 2009 snudde markedet etter finans krisen. Skal vi satse pÄ det i 2020 at i gÄr var bunnen ? :sunglasses:

1 Like

Det er fÞrst nÄ d starter med ringvirkninger av en dimensjon vi ikke forstÄr engang 
 sÄ jeg tror at d fallet vi har sett hittil , er en bitteliten spe start av fallet vi kan vente oss :face_with_raised_eyebrow::hear_no_evil:

9 Likes

Heller tvilsomt

1 Like

Jeg tror det er slutt pÄ -10% om dagen. Men det kan godt vÊre at bÞrsen skal ned -25% eller mer de neste 6 mnd eller mer. Kommer an pÄ hvordan dette spiller seg ut.

4 Likes

NÄ starter ringvirkningene smÄtt 
,

1 Like

Dette er kun begynnelsen

2 Likes

Jeg er redd du har rett.

Ila neste uke er store deler av befolkningen permitert

Jeg kjenner bĂ„de vektere, fysioterapauter, elektrikere og bartendere som allerede er permittert😅 SĂ„ har man full stopp i flybransjen, underholdning, servicebransjen og oljekrisen i tillegg.

4 Likes

Men neida BÞrsene skal opp de :sweat_smile: som nevnt i en tweet : de stÞrste bull race foregÄr i ett krak ogsÄ 
 syke tider ! Huff 

1 Like

Godt at bedriftene sine tap mtp permitering blir dekka av staten. :ok_hand:

2 Likes

Bare det er nok likviditet i markedet bryr ikke folk seg om de er arbeidsledige og naboen holder pĂ„ Ă„ dþ

2 Likes

Kanskje ikke Norwegian aksjen pÄ mandag da hvis alle fly ut og inn av Norge stenger ned

SkjÞnner ikke noe her.fondene blir cashet,selskaper gÄr konk,oljeprisen er lav og folket jobber knapt.Ikke nevnt coronakrisen og De sier at bÞrsen skal opp
kom med
Logikken please. Noen som har rÞket pÄ en klassisk bulltrap?

5 Likes

I tillegg sÄ blir store deler av nordsjÞen de-mobilisert. Samt rigger som flyter er allerede, eller veldig snart, pÄ vei til land.