Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Kommer det en ny digital valuta fra Trump neste uke? KjÞp pÄ rykter sell
 :slight_smile:

2 Likes

Futtene Ă„pner i pluss/flatt.

1 Like

Etter 5 minutter jaa :rofl: mÄ nok vente noen timer til fÞr man ser hvordan vi Äpner

2 Likes

Ser at det kommer ikke ny data pÄ futtene, stengte de etter 5 min? Hva er Ärsaken?

Vi har stilt klokken

1 Like

De Ă„pnet kl 22 i forrige uke.
Uansett forklarer det ikke hvorfor de Ă„pner, stiger 0.28% og “stenger” etter 5 min :thinking:

Ikke Ă„pnet enda. 00:00

1 Like

Blir spennende Ä se endringen pÄ denne fremover med QE infinity:


Vi har i hvert fall fÄtt en pang-start! :stuck_out_tongue:

6 Likes

Hvordan er det Ä kjÞpe Bitcoin Xbt nÄ? Er det God omsetning?

Relativt Likvid

https://www.timeanddate.no/klokka/i/usa/chicago

1 Like

Noen formening om hvor Dow skal de neste 19-15 timer. Ser for mig et stort skremselsfall. Sitter short.

1 Like

Det fÄr man nesten ta nÄr den tid kommer. Vi kan gÄ til all time high uten konsolidering, vi kan konsolidere med en svak takt nedover(danne en cup and handle), vi kan danne et typisk EQ pattern, eller vi kan kollapse. Tok bare det mest sannsynlige scenarioet utifra hva jeg tror kommer til Ä skje mtp pÄ hvor langt vi falt tilbake etter toppen i 2011. Det var ogsÄ etter at jeg sÄ volumet i GLD de siste ukene som fikk meg til Ä tenke at vi kanskje har satt en topp for denne gang. Som vi ser under oppgangen sÄ viser volumet at alle har vÊrt enige om at dette skal opp. NÄ sÄ er volumet langt over snittet, noe som tyder pÄ at noen ikke lenger er sikre pÄ hvor kursen skal videre, og dermed selger inn i styrken. Men som sagt, dette blir bare spekulasjon, man man vil se det tydelig etter hvert utifra hvordan neste formasjon bygger seg opp. Tok foresten GLD som eksempel nÄ siden denne har volum, noe xauusd ikke har.

3 Likes

Den skal nok opp 2-3%. Kun fordi jeg sitter kraftig short med giring :man_facepalming::gun:

3 Likes

Har selv 20*gearing, men ikke sÄ kraftig short :wink:

1 Like

Hvor langt ned pÄ sikt tror du? Ila en mÄned kan vi vel fort komme ned mot 15000-17000?

Det ser ikke ut som XBT. Coinbase? Jeg snakker om derivat pÄ Stockholm bÞrsen.

marketmakern fikser det. Det er samme trend over alle de store bitcoin bÞrsene. (sÄ marketmaker har volum og derivat kontrakten burde levere en ok spread.)

1 Like

Fint fall pÄ 2%, sÄ fÄr vi hvor det gÄr videre