MÄlet er nok mye mer enn stusslige 100%. SÄ mÄlet er ikke oppnÄdd enda, selv om jeg endelig ser ut til Ä ha funnet ut hvordan tjene penger pÄ krÊsj i praksis.
TrÄden ble startet juni 2017, sÄ er ikke fullt 2 Är enda. Annualisert sÄ blir vel avkastningen min hittil uansett langt bedre enn de fleste, men ettersom jeg jakter enfantasi gevinst sÄ har jeg ogsÄ sannsynlighet for Ä tape alt. SÄ jeg pÄberoper ikke meg Ä ha tjent noe som helst selv om det forelÞpig ser bra ut.
Jeg skal nyte det en god stund til fordi vi er ikke i nĂŠrheten av bunnen engang.
Men jeg kan forsikre deg om at jeg skal vÊr med i neste bullperiode. Men da med flerfoldige ganger mer kapital enn det jeg har i dag og vil bli med pÄ priser som i dag ses pÄ som latterlige og urealistiske.
@h3nk1 spĂžr du meg?
âDet mĂ„ vel vĂŠre at markedet ser hvor renten SKAL ikke nĂždvendigvis bare hvor den er.â
Det UMVS sier er selvsagt ogsÄ viktig.
Tror mange innser at handelskrigen med Kina er noe helt annet enn âkrigeneâ med de andre landene, hvor han started hĂžyt Ă„ snakket skit for Ă„ sĂ„ lande pĂ„ noen fĂ„ enkle wins. Noen har sett pĂ„ at han klarer reforhandle og godta avtaler der som at han er Ă„pen for Kina. Det stemmer ikke, han krever langt mer enn Kina vil godta. Kina er ogsĂ„ i en posisjon hvor de kan dra dette ut i lang tid og virkelig ta i mot noen jĂŠvlige slag.
Det virker som mange ikke har fÄtt med seg hvor mye som faktisk er med pÄ Ä dra rentene opp fremover og dermed vil mange nÄ fÄ mer panikk og kalde fÞtter. USA skal auksjonere bort enorme mengder og svÊrt fÄ Þnsker Ä kjÞpe. Samtidig er FED da fortsatt giret pÄ Þkninger og QT.