Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)


Ble det straffe da…faen

Var

Ingen straffe likevel :+1:

1 Like

Manu burde jo ha ledet 2-0 før spilte 10 min, men makter ikke å sette sjansene, Messi med muligheter, og 2-0, satan så jævli forbanna dritt lag🥵

Det trengs noen nye spillere til sommeren. Jeg er fornøyd med prestasjonen til de fleste av spillerne, en blanding av uflaks og Ashley Young satte nok punktum for CL denne gangen. Vi har en mulig topp 4 å se frem til, og kommet langt i CL på tross!

3 poeng bak arsenal med dårligere måforskjell. Everton, city, og chelsea igjenn på programmet. Lykke til med 4 plass. Tror dere skal være glad for en evt 5 plass :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Blir ikke lei meg om det ikke blir en topp 4 denne gangen, synes fremtiden ser lys ut. Men vi kan jo snakkes ute i mai, i mellomtiden holder jeg på optimismen :wink:

1 Like

Satser på en heftig opphenting og videre på bortemål, 3-3 :partying_face:

Blir nok vanskelig tror jeg. Laget så jo dødt ut etter 2-0. Dessverre blir de straffet av personlige feil av spillere som er langtfra god nok til å starte denne kampen, og brainfarten til de gea.

Håper Young satte punktum for alltid som United spiller… Skjønner ikke hvorfor han får starte :persevere:

1 Like

Nå MÅ Solskjær gå!!!

1 Like

Shaw ute med suspensjon gjør vel at man har få andre alternativer. :frowning:

Det er for spinkelt i bakre ledd, når selv D gea gjør en sjelden glipp så blir tøft når vi ikke har spisser som setter dei stor sjansene som vi hadde omstarter av kampen.
Synst Pogba har vert svak siste 3-4 kampene, å når ikke han er på topp så blir det vanskelig.
United er altfor avhengige av ett par-tre spiller som må levere på maks hver eneste kamp, det går ikke i lengden.
Viktig at man signer ett par kvalitetsspillere i bakre ledd i sommer, samt at man evner å beholde dagens spillere, men 4. Plassen er viktig, dei beste spillerene vil spille Cl

1 Like

Jeg synes de burde få tilbake Mourinho. Han var magisk ( iallfall i de intervjuene jeg fikk med meg :rofl: :wink: )

Solskjær har fått mye ut av ett middelmådig lag, de er som Liverpool var før Klopp, 3-4-5 gode spillere, og like mange ræva spillere. Solskjær trenger midler og bygge sitt lag, det kommer til å ta 3 år før Man Utd er tilbake i toppen, HVIS de treffer på overgangsmarkedet.

3 Likes

Siden vi ikke har en egen Liverpooltråd!
:soccer::soccer::soccer::soccer: - :soccer::soccer::soccer:
:blush::blush:

4 Likes

Mildt sagt imponerende!

2 Likes

For en prestasjon! Bare å gratulere! :clap::clap:

1 Like

WTF, må innrømme jeg ikke hadde helt trua :open_mouth:
Må jo være smooth sailing til pokalen nå :smile:

1 Like

Takk, takk! Utrolig gøy! At det er mulig…
Etter en fantastisk sesong i PL, kommer de trolig likevel på 2. plass etter City.
De kan lage seg et greit plaster her!:soccer:

Letter misunnelig på Liverpool fansen. Ikke bare grunnet resultatene, men også innsatsen til laget! Helt vanvittig kamp :+1:

4 Likes