Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Imponerende kamp i går ja. Bare håper Tottenham klarer å prestere noe lignende i dag :grimacing:

1 Like

O M G!!!

COYS

Taper nok finalen, men ekstremt sterkt å snu dette!

2 Likes

Redd jeg jinxa den ja…

1 Like

Hehe, du er i alle fall rimelig nær på den kupongen der! :sunglasses:
Satser på at du ikke har jinxet den🤞

2 Likes

@pdx tror ikke man skal utelukke bud på Tekinvestor :smile:

4 Likes

Ser Rashford er avventende med kontrakten sin, er vertfall viktig å beholde stjernene som er der, ja dei få som er gode da

1 Like

Rashford blir nok. Er ikke redd for det. Jeg er helt enig med Solskjær at veien å gå nå er å kjøpe unge stor talenter. Ikke kjøpe stjerner som koster 1,5 milliarder og som skal ha 500 millioner i årslønn. Bygg laget med unge spillere som har den rette innstillingen. Er så lei av instagram/modell/underbukse multibusiness filmstjerne rødløper og glamour fotball spillere at jeg spyr. Få den neste Roy Keane inn som ung 20 åring. Gjerne en som røyker, spytter snus, mangler en fortann, knekt nase og klør seg i ræva mens nasjonalsangen spiller. Heller det.

7 Likes

Helt enig i alt du skriver @Morti.

bilde

Mangler bare en fortann? Det holder ikke :wink: Bilde over er av Joe Jordan. Han kom til United fra Leeds på slutten av 70 tallet og ble solgt videre til Milan i 81 eller 82. Spilte også for Skottland. En skikkelig tøffing som alltid ga 100% for klubben.

En ny Roy Keane trengs virkelig!

Disse primadonnaene som gir opp med en gang de møter motgang gir jeg ikke mye for. Dette kroppsspråket til Martial og Pogba når det ikke går veien irriterer skikkelig. Tusler rundt sure å grinete uten å bry seg all verden om det de er godt betalt for. Fremfor å brette opp ermene og oppmuntre lagkameratene til å stå på litt ekstra. Viktig å ha noen som går foran å viser vei og som aldri gir opp! Har du ikke trua har du tapt!

Solskjær har jo i private samtaler med gutta i ledelsen i supporterklubben. På direkte spørsmål om hvem han ville hatt med på dagens lag av de han spilte sammen med sjøl. Har svaret hver gang vært Roy Keane.

6 Likes

Ny sesong og Chelsea i første kamp. Gleder meg til å se James komme innpå :sunglasses:

4 Likes

Yikes dette var nervøse første ti. Rett og slett forferdelig til tider og totalt fraværende midtbane.

2 Likes

Enig ! Skummelt …

Flaks vi fikk en straffe for her tror jeg d blir hardt med seier om de ikke skjerper seg!

2 Likes

Fat Frank ser forøvrig ut som han kommer rett fra nachspiel idag :sweat_smile:

1 Like

Pogba spiller som om han var samme festen

3 Likes

Skuffa over Pogba. Men 3 poeng mot topplag blir viktig i år. Så litt flaks er hjertelig velkomment :blush::sunglasses:

Tenkte d samme … en skygge av seg selv ! Og den dribblinga på egen bane alene mot 2 må han stoppe med!

Meget fornøyd med maguire og Wan bissaka, og at presset økte etter målet :slight_smile:

Er ikke villig til å gi pogba skylde for alt her. Hele midtbanen har vært elendig. Andreas som 10’er fungerer ikke. Lingard er faktisk mye, mye bedre enn han i posisjonen, og det sier litt!
På den positive siden, Wan Bissaka er helt rå!

Meget fornøyd med første omgang mtp de to nye bakerst, men herremin. Lingard, jeg så han i oppstillingen, også så jeg han rundt 40min. Han og Pereira må få fart på sakene eller pelle seg ut i neste overgangvindu.

Dei to nye bak kan definitivt være verdt en del poeng ja, så har eg trua på at svensken kan etablere seg på er akseptabelt nivå, så defensivt har eg trua, såg år vi se hva det fuger til fremover i bana, synst marital virker frisk

Lindelof maguire tror jeg blir råbra. Martial har vært svak idag synes jeg :sweat_smile: midtbane og frem har vært smått elendig vil jeg si. Kommer garantert bytter fremover tidlig i andre.

1 Like

Bra raid fra Jesse her, synd han ble stoppet

2 Likes