Nevnte Marital med goal
Får trekke tilbake det jeg sa da
Hehe, ble visst ett mål til her utan eg fikk det med meg
When it rains osv! Det var et nydelig mål!
Få på mason nå da!
Kom seg nå. Nydelig målgivende av Pogba og radarparet Rashford/Pogba meldte seg
Den scoringen fikk faktisk en skikkelig jubel fra meg. Faen så moro for unggutten!
JAAAAAAMES! Målgivende Pogba igjen
Fy faen chelsea er ræva både fram og bak
Utrulig gode takter av manu, håper dei holder nullen nå, litt svakt instarten av begge omganger, men dette bør være en grei åpning å ta med seg videre, Solskjær kan sove godt etter første kampen.
Meget solid av debutantene, samt en litt mer skinnende Pogba utover kampen
Føler det var mer marginene som avgjorde dette enn prestasjonene, men klager ikke av den grunn! Bra for å bygge momentum og selvtillit videre utover sesongen.
Herlig å se hvordan gutta feira måla i dag! For et år siden var det knappt et smil å se verken på banen eller på benken. Nå smilte selv Martial etter at han satte inn 2-0 Fotball skal være gøy, da kommer også resultatene.
Kjempeartig å se hvordan nyervervelsene leverer fra start i Premier Leauge. Selv om vi var heldige i første omgang som ikke slapp inn baklengs, hadde vi tilnærmet full kontroll i 2 omg… En spiller som Maguire gjorde vel knappt en feil og AWB er omtrent umulig å passere og når det kan se ut som han blir passert kommer en lang tå skliende At James kom innpå å scoret i sin første kamp var helt perfekt og vil gi en skikkelig boost for unggutten. Da han vil føle at nå har han bidratt litt ekstra med scoring mot et av de beste laga i ligaen. Viktig at både Martial og Rashford åpna målkontoen. Selv om ikke Pogba leverte all verden så hadde han tross alt to flotte målgivende og da får vi ikke klage Slike kamper som i dag bygger selvtillit for hele laget!! Gleder meg til neste kamp Her er litt fra Sky sports etter kampen
Pinlig match
Andre kampen på rad at James får gult kort for filming når han skulle hatt frispark i god posisjon i stedet. Hva fader er galt med dommerne??? Her skulle vi uansett vunnet!
Dagen da det mest gikk i mot oss. Og en dommer som overhode ikke har noe å gjøre på dette nivået. Om han ikke evner bedre.
Første omgangen var pinlig. Nytter ikke å trille ball på den måten om de skal få åpnet opp etablert forsvar.
VAR kan de bare kutte ut. Skaper bare frustrasjon når de ikke griper inn ved flere tilfeller.
Bare se på James som @Morti nevner. To gule kort for filming-begge feil dømt. Utrolig hvor dårlig dommerstanden kan levere. Uten at det får noen konsekvenser for de. Burde fått lov til å stå over 2-3 kamper når det leveres langt under forventet nivå.
FA kommer til å ta dommeren i forsvar utad, men internt kommer det definitivt til å bli diskusjoner…
Det er jo som Handeland sa i studio, med VAR har dommerne blitt umyndiggjort til en hvis grad og lar mye mer gå og forventer VAR fikser det. Men de vil jo bare gå inn hvis de mener det er en grov feil av dommer, som jo igjen er en skjønnsmessig vurdering.
Alt VAR mye bedre før.!! Nå skal det analyseres i både hue og r… a… … Nei få tilbake 70 tallet…!!!
Mot etablert forsvar må pogba lenger opp i banen !
Mata skulle kommet på tidligere syns jeg , lingard har ikke samme ferdighetene mot etablert.
Det er risk med så ungt lag , dessverre tar det tid og bygge på nye unge spillere! Redd vi ikke har bredden i år , får bare inderlig håpe andre snubler og at en 4 plass er Max hva vi kan håpe på !
Dommeren igår helt elendig tidvis ! Enig i at dette er horribelt av VAR …
Den mot wolves lignet vel på filming ?
Nei, man så tydelig kontakt med VAR.