Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Er iallefall ikke noe tvil om at han har fått noen tips fra Ashley Young :wink:

1 Like

Og hvilke situasjoner sikter du da til ? :slightly_smiling_face:

James er liten, lett og har eksplosiv fart. Er noen borti en slik person så har man lettere å falle. James spretter opp igjen. Dommerne behandler han dårligere enn Neymar som ligger og ruller seg jo.

Er det kontakt i en legg så er det frispark. VAR får det jo påvist. Så hvorfor står han da nå med 2 gule fortsatt? Burde blitt nullet.

4 Likes

Dere kan se hvor mange straffer ManU fikk i fjor vs Edit: alle, så skjønner man fort at VAR er sterk disfavør til ManU.

Her en fin oversikt over tildelte straffespark i PL.

https://www.transfermarkt.com/premier-league/topErhalteneElfmeter/wettbewerb/GB1/plus/?saison_id=2019

Blir vel vanskelig å hevde at det går i disfavør United når dem leder statistikken så langt i år og vant den ifjor?

1 Like

Problemet er at han hjelper til for mye :slight_smile:

Ingen av de to gulekortene er gule, ferdig snakka.

1 Like

Ikke når VAR kommer til å gi feks Salah flere straffer fordi han er så god og man tidligere har sluppet unna med dirty triks. Det kommer til å jevne seg ut og iallefall bli rettferdig i større grad

Påstår du at de gule kortene ikke er gule ? :wink:

1 Like

Unødvendig å blande inn Salah i denne diskusjonen.
United ble snytt av dommer og VAR for et straffe igår, helt enig i det.
Det burde ikke skje med dagens teknologi som er tatt i bruk. Men dømt er dømt og sånn ble det.
Når det gjelder United har de større ting å bekymre seg for enn VAR og dommere for å si det forsiktig.

4 Likes

:57Mattis Holt

LIVERPOOL ANKLAGES FOR CITY-HACKING

Topper gjerne dagen med seier mot Arsenal nå :sunglasses::pray::pray::pray:

4 Likes

Selv om eg har trua på Solskjær sitt prosjekt, så trur eg dessverre at tiden og manglende resulterer er i ferd med så slå beina under han.
Ja det har vert mangen og er mangen skader, men det teller liksom ikkje, det må bli mer en 2 poeng på to kamper mot Sheffield u og villa, vel vitende om langt tøffere motstand i kommende kamper.
Eg vil se Solskjær i en hel sesong og gjennom en transfer vindu til, sånn at vi kan bygges opp frem mot kommende sesong, men eg tror dessverre løpet er i ferd med å bli køyrt for Solskjær

Det positive er jo at Liverpool bare har 22 poeng mer så er ennå håp.

1 Like

Ironisk nok så er United eneste laget som har tatt poeng mot Liverpool i årets sesong :partying_face:

3 Likes

Hvor mange timer til kampstart? Nb ikke klokkeslett…må finne ut hvor jeg skal se kampen her vi Thailand

1 Like

7 timer :slight_smile:

1 Like

Innen den tid rekker jeg jo å bli full et par ganger til. Skulle nok tenkt på det før jeg begynte å drikke for 7 timer siden :grin::joy:

3 Likes

Jeg har trua på at set ender Uavgjort i dag. Kanskje til å med 2-2 :grin:
Gleder meg til kamp😎

1 Like