Er iallefall ikke noe tvil om at han har fått noen tips fra Ashley Young
Og hvilke situasjoner sikter du da til ?
James er liten, lett og har eksplosiv fart. Er noen borti en slik person så har man lettere å falle. James spretter opp igjen. Dommerne behandler han dårligere enn Neymar som ligger og ruller seg jo.
Er det kontakt i en legg så er det frispark. VAR får det jo påvist. Så hvorfor står han da nå med 2 gule fortsatt? Burde blitt nullet.
Dere kan se hvor mange straffer ManU fikk i fjor vs Edit: alle, så skjønner man fort at VAR er sterk disfavør til ManU.
Her en fin oversikt over tildelte straffespark i PL.
Blir vel vanskelig å hevde at det går i disfavør United når dem leder statistikken så langt i år og vant den ifjor?
Problemet er at han hjelper til for mye
Ingen av de to gulekortene er gule, ferdig snakka.
Ikke når VAR kommer til å gi feks Salah flere straffer fordi han er så god og man tidligere har sluppet unna med dirty triks. Det kommer til å jevne seg ut og iallefall bli rettferdig i større grad
Påstår du at de gule kortene ikke er gule ?
Unødvendig å blande inn Salah i denne diskusjonen.
United ble snytt av dommer og VAR for et straffe igår, helt enig i det.
Det burde ikke skje med dagens teknologi som er tatt i bruk. Men dømt er dømt og sånn ble det.
Når det gjelder United har de større ting å bekymre seg for enn VAR og dommere for å si det forsiktig.
Topper gjerne dagen med seier mot Arsenal nå
Selv om eg har trua på Solskjær sitt prosjekt, så trur eg dessverre at tiden og manglende resulterer er i ferd med så slå beina under han.
Ja det har vert mangen og er mangen skader, men det teller liksom ikkje, det må bli mer en 2 poeng på to kamper mot Sheffield u og villa, vel vitende om langt tøffere motstand i kommende kamper.
Eg vil se Solskjær i en hel sesong og gjennom en transfer vindu til, sånn at vi kan bygges opp frem mot kommende sesong, men eg tror dessverre løpet er i ferd med å bli køyrt for Solskjær
Det positive er jo at Liverpool bare har 22 poeng mer så er ennå håp.
Ironisk nok så er United eneste laget som har tatt poeng mot Liverpool i årets sesong
Hvor mange timer til kampstart? Nb ikke klokkeslett…må finne ut hvor jeg skal se kampen her vi Thailand
7 timer
Innen den tid rekker jeg jo å bli full et par ganger til. Skulle nok tenkt på det før jeg begynte å drikke for 7 timer siden
Jeg har trua på at set ender Uavgjort i dag. Kanskje til å med 2-2
Gleder meg til kamp😎