Er litt sykt, spiller uavgjort mot Sheffield United og villa, så kommer self snakket om at ole får sparken, så møter United igjen Mou i tottenham og vinner, så vinnes det borte mot city idag, det snur fort, nå blir OGS igjen geni erklært antagelig
Takk! City 14 poeng opp til LFC
Er kjempefint der, vært der flere ganger med familien.
Håper på en ny tur i vinter, muligens Thailand sammen med Fillepinene og Boracay. Ikke vært der siden slutten av 90 tallet
For å være ærlig frykta jeg to stygge tap denne uka, så dette har jo gått over all forventning. Spesielt første omgang i dag var jo helt rå. Burde jo leda med 3-4 borte mot City. Bare de klarer å score på etablert forsvar og være like tent mot dårlig lag så kan det bli bra.
Enig ! Frykta d samme selv for en opptur for hele laget !
Men jeg syns Pereira er svak og mange farlige tap på midtbanen ! Heldigvis spilte han ikke mye idag …
Det var en ny vår og få McTominay tilbake på midten
McTominay ser ut til å kunne bli en kjempe på midtbanen. Til og med brasilianske Fred syns jeg har kommet seg en del nå, fortsatt hjertet i halsen når han, får ballen bak og skal dra seg forbi en mann som bakerste, men gikk jo bra i dag😂 men har jo en veldig tynn stall nå, trengs litt påfyll.
Fred blir nok bedre og sikrere av og ha McTominay der istedefor pereira!
Får vi se når pogba er tilbake da! Stjernespiller, men altfor mye svada rundt overgang og furting tidvis !
Endrer ikke d seg må han vekk syns jeg …
Noen signeringer i januar og sommeren , så kan vi virkelig være på høyde i både England og Europa igjen
takk til Solskjær og Man Utd, klem fra en Liverpool-supporter
TV2 sumo ræva som vanlig , men Greenwood blir en stjerne!!
Helt enig! Solskjær har jo sagt det er den beste målscoreren han har sett, det sier jo ikke lite.
Spent på om de henter forsterkninger i januar vinduet.
Jepp, og det ser man jo på avslutningene idag. Klinisk!
Blir det ikke Brautern i Januar da
Ellers kunne jeg tenkt meg litt tyngde sentralt.
Unggutta har virkelig tatt tak nå. Ble lekestue av dette.
Vet ikke om EBH havner i United, men vi får håpe.
Enig! Der blir vi ofte for “lette”. Var tamme greier i 1 omg…
Jepp. Det var ikke mye å juble for. Litt nervøst, ungt lag. Men de har virkelig spilt seg opp.
Pogba anser jeg som tapt nå, så han må erstattes. Er også ille at vår viktigste midtbane spiller er en 19åring, selv om han har vært fantastisk for oss!
Er mye spennede for fremtiden her, det blir gøy når unggutta tiltar seg mer rutine og erfaringer
Ser klart og tydelig hvilket potensial som ligger i dette laget - og mange av de unge spillerne. PR er stallen litt for tynn, og jeg er helt enig i at vi trenger noe mer sentralt - samtidig trenger vi en «becham» som klarer å treffe spissene våre i og rundt 16-meteren.
Blir jo alltid grisefarlig når innleggene er presise og rashford/greenwodd får 0,5sekunder til å legge ann.
Personlig tror jeg James kommer til å bli helt latterlig bra om han holder seg skadefri og spiller på seg bra med selvtillit.
Tror dette blir svært spennende å følge med på de neste 2-3 årene
Trenger nok noen sentralt på midten som er målfarlige og kan tre igjennom. Samt en spiss da vi er veldig sårbare når Martial blir skadet, Rashford passer jo best på venstre og ikke midten foran. Så det er vel det OGS er på utkikk etter. Synd det ser ut til Liverpool lurte til seg Minamino til røverpris, kunne vært en spennende signering. Hardtarbeidende, teknisk og bevegelig. Blir jo gøy å se hvor Håland går.
Bra seier i dag da, men nå er jeg lei av å se pool cruise gjennom alt altså
LiVARpool?
GGMU
Ikke snakk om å være lei av å se Liverpool cruise, hard jobbing og smartness over flere år har gjort de til vinnerne de er. Har ikke vunnet ligaen enda, men er i ok posisjon. LFC har stått i skyggen av Man Utd i så mange år og måtte høre på så mye dumme kommentarer fra man u fans at det er på høy tid at LFC vinner ligaen igjen. Måtte Solskjær sitte i mange år