Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Kanskje du heller skal gå og nyte første ligagull på 30 år, så kan vi glede oss over at United klarte tredje plass og at vi endelig ser fremgang.

1 Like

Fantastisk av Ole og Fernandes :heart_eyes::heart_eyes: yes! Nå blir det CL :sunglasses:

8 Likes

Så du mener 15 mål bedre målforskjell sier mer enn 18 poengs margin?
Ligaen vinnes ikke på 99 poeng og 18 poengs margin på flaks eller VAR. Skjønner at dette er ManU tråd men selv her bør man jo innrømme at Liverpool var det beste laget denne sesongen.

ManU fikk jo en god avslutning og greide å sikre seg CL deltagelse og OGS burde jo få litt arbeidsro med denne avslutningen. Så får vi jo se om de greier å heve seg ytterligere neste sesong.

flaks og mye hjelp av var. :+1: :blush:

Helt sykt at pool fansen ikke kan lage sin egen tråd :joy: Jeg ville jo bare si gratulerer til alle United fans med 3plass og at OGS har snudd skuta i rett retning :+1:t2: det gledes stort til fortsettelsen :grin: har troa på prosjektet til Sunny :partying_face:

6 Likes

Heier man på Liverpool, er dette feil tråd å poste i. Liverpool har jo ikke vunnet serien på 30år. Ro litt ned, lag egen tråd så unngar man bannhammeren.

1 Like

Burde kanskje vurdere å banne brukere som åpenlyst holder med LFC fra hele forumet? Er ikke akkurat som at man bør ta imot aksjetips heller fra folk med så tvilsom moral? (Disc : Overdrevent provokativt innhold :stuck_out_tongue_winking_eye:)

6 Likes

Synst det er hent innafor å gi kred til Liverpool for årets prestasjon, sesongen og året komme uansett til og best hugses for corona epedimien så pool valgte feil år å finne på likevel.
Angående Manu så trodde eg faktisk egentlig aldri at sette skulle gå, så er er megling imponert over prestasjonen, samtidig om Leicester hjalp oss med total for svikt siste kampene.
Hadde Fernades blitt hentet ett par tre kamper tidligere enn det som blei gjort, hadde eg nok hatt trua, men eg synst dei hamlet lenge med å signe han.
Ja eg veit det var forhandlinger, men han var såpass viktig å få inn, at dei skull handlet enda tidligere, men nå gikk det jo bra da, ig 3 plassen er himmels bra med utgangspunktet.
Blir spennende neste sesong, men det må inn minst to klasse spillere til, den ene bør vøre midtstopper av god gammel rang, alla Vidig, Ferdinand, Stam og co.
Eg er usikker på Pogba, men med gode spillere rundt seg, så blomstrer nok han også.

Bra gjort, eg gleder meg til den videre reise

1 Like

Litt lite oppdatert kanskje :rofl:

Greit nok at man uprovosert ikke skal pøse på med Liverpool ting her men å si at man som Liverpool supporter ikke skal ha lov å poste her blir for dumt. Så påstander rundt Liverpool og deres sesong må det jo være lov å stille spørsmål ved/imøtegå Er da tross alt et diskusjonsforum fortsatt dette vel.

Poenget var at det ble postet en post som kun hadde som mål å provosere.

Jeg bare mener det er utrolig naivt, trangssynt og virkelighetsfjernt å påstå at LFC har hatt flask i løpet av de siste 2 årene og kun har vunnet pga VAR. De har trossalt 98 poeng i snitt over 2 sesonger, 1 sesong med var og en sesong uten. Forøvrig tror jeg ikke Solskjær er taktisk god nok til å ta United tilbake helt i det øvre sjiktet.

Når det laget som vinner er 33 poeng foran de som havner på 3.plass så er det helt klart noe som ikke stemmer. Det positive med årets sesong er at lag som wolves og sheffield united har yppet seg litt. Synes også Rogers har gjort en grei jobb med Leicester. Man kan jo lure på hva han hadde fått til i Liverpool om han hadde fått kjøpt spillere av samme kvalitet som Klopp har.

Ikke si det til noen men jeg heier på Liverpool…

Fin betrakning og deler dine tanker ang sesongen @nofun :slightly_smiling_face: Morsomt med wolves og Sheffield, spesielt når det kom til Fantasy -PL så var jo sesongen helt vill mtp poeng en kunne hente i disse lagene​:+1:t2: ikke minst Southampton og Ings​:+1:t2: har vært en rar sesong med mange kamper som skulle vært bankers for mange av topklubbene, der dem heller spilte uavgjort eller tapte. Gleder meg allerede til 20/21 sesongen :grin:

1 Like

Apropos flaks

Edit: kommer med oppdatering når inneværende sesong er klar :+1:

Jeez… Er ikke den litt gammel for å snakke om årets sesong…?
Anyway, Liverpool-supporterne fornekter seg ikke – de fleste er visst like/mer opptatt av United enn sitt eget lag…

Det spiller ingen rolle hvilket lag man holder med når man diskuterer objektive saker, ManU har vært i en fin flyt siste del av sesongen, og de har ett spennende utgangspunkt for de neste årene. Og det er surt å holde med lag som sliter og desto artigere når det går bra. Som supporter må man kunne komme med litt sleivspark så lenge det er hold i påstandene :wink: bra for ManU å klare Champions League :+1:

Edit: jo gammel sak men vil tro sistuasjonen med flaks + VAR vil vise det samme for årets sesong :sweat_smile:

Enig i dine betraktninger rundt United – og ser med optimisme på fremtiden :slight_smile:
Flaks er egentlig tull og tøys å diskutere innen fotball, spør du meg.
At VAR har slått ut heldig for United mtp antall straffer har heller ikke noe med flaks å gjøre – det tyder vel like gjerne på at man har flere spillere som er vanskelig å få tak på uten å bruke ulovlige midler og at dette nå fanges mer opp pga VAR. Mao: at det tidligere har vært feige dommere og at det derfor er dømt for lite straffespark til United. (og sikkert i ligaen generellt)

Og apropos sleivspark: Så du er altså inne på en Manchester United-tråd for å finne objektive saker du kan diskutere — Sier meg bare at du er veldig opptatt av MUFC… :wink:

1 Like

Elsker å hate ManU :champagne:

https://www.united.no/nyhetsarkiv/solskjaer-har-rykket-fra-klopp/

Nok en fantastisk kveld i Paris!

10 Likes