Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Lovren? :champagne:

3 Likes

Usikker på hva jeg skal tro, Så Solskjær utale att Pogba formelig tripper for å få lov til å spille igjen. Tror Bruno og pogba ,Fred kan gjøre det greit på midten.

2 Likes

Tv2 sporten er helt rå på disse fotball gifene/videoene :joy::joy:

1 Like

Manchester United bekrefter natt til lørdag at Odion Ighalo er klar for klubben, slik VG kunne melde sent fredag kveld.

Premier League-klubben betaler en sum til den kinesiske superliga-klubben Shanghai Shenhua for å få låne Ighalo frem til sommeren.

Short MANU, henter inn nCOV19 direkte fra Shanghai!

1 Like

Må vel blåse støv av forumets beste tråd.

Klarer vi top 4?

2 Likes

Har det jo i egne hender foreløpig i hvert fall, og Leicester har jo et tøffe matcher. Men frykter jo den klassiske choken når man er i nærheten. Men har jo sett bra ut i det siste. :pray: :crossed_fingers:

2 Likes

Jeg har trua på CL neste sesong

2 Likes

Jeg liker kampprogrammet :smiley:. Kan avgjøre det selv :pray:

1 Like

:grin::+1:

2 Likes

Neste år skal det virkelig kjempes om ligagullet MANU :soccer: :trophy:

1 Like

Det blir nok den blå delen av Manchester som må stå for den utfordringen :sweat_smile:

May the force be with us i dag, go reds! :see_no_evil:

4 Likes

3 plass! :partying_face::partying_face::partying_face: hva kan OGS få til med noen flere overgangsvinduer, og tid til å bygge lag? Årets sesong er suksess i mine øyne. Så har vi Europa igjen, der kan det overaske positivt​:grin:

3 plass med 66 poeng - laveste poengsum for en 3 plass på 20 år, i en sesong hvor man har vært avhengig av 15 straffer. Samtidig har noen av straffene vært HØYEST tvilsomme. Er mye som skal klaffe for å gjenta noe lignende kommende sesong. United er det laget som har kommet best ut av corona mtp skader og hente inn flyt.

Jepp, sier litt om kvaliteten for samtlige lag i PL. Hvem skulle tro united stakk av med en så god plassering i starten av sesongen? Har det vært for mye rot og rør i toppklubbene slik at pool fikk en for “enkel” sesong mtp stabiliteten i klubben? Enig i det du skriver, VAR er største flausen som er innført i PL. VAR må ut igjen! Blir spennende å se hvordan utviklingen vil bli fremover, spesielt for tottenham arsenal, Chelsea og United. Kun 49dager til seriestart igjen vel?:smile:

1 Like

VAR ødela jo også hele spenningen imellom City og pool midt i sesongen så det bør revurderes hele sjiten

Hvordan det? Liverpool er da virkelig æreverdige vinnere i år, er de ikke? Totalt overlegen gjennom kvalitet i alle ledd.

Med all respekt, så kommer ikke jeg til å svare ja på ditt spørsmål i en United tråd. Dem som vil diskutere pool kan gjøre det i en egen tråd. At dem har hatt en god sesong er vel udiskutabelt. Det jeg skriver er at OGS har gjort noe med United som ingen trodde var mulig i starten av sesongen. Motstandere i toppen sviktet og solskjær holdt fokus på målstreken. La nå oss som supportere glede oss over det nå når sesongen er ferdig😀

7 Likes

Pool har hatt flaks gjennom hele sesongen.

(City har 15 mål bedre målforskjell, men havner på 2. plass. Det sier jo litt…)

98 poeng i snitt over 2 sesonger er ikke flaks.