Lovren?
Usikker på hva jeg skal tro, Så Solskjær utale att Pogba formelig tripper for å få lov til å spille igjen. Tror Bruno og pogba ,Fred kan gjøre det greit på midten.
Tv2 sporten er helt rå på disse fotball gifene/videoene
Manchester United bekrefter natt til lørdag at Odion Ighalo er klar for klubben, slik VG kunne melde sent fredag kveld.
Premier League-klubben betaler en sum til den kinesiske superliga-klubben Shanghai Shenhua for å få låne Ighalo frem til sommeren.
Short MANU, henter inn nCOV19 direkte fra Shanghai!
Må vel blåse støv av forumets beste tråd.
Klarer vi top 4?
Har det jo i egne hender foreløpig i hvert fall, og Leicester har jo et tøffe matcher. Men frykter jo den klassiske choken når man er i nærheten. Men har jo sett bra ut i det siste.
Jeg har trua på CL neste sesong
Jeg liker kampprogrammet . Kan avgjøre det selv
Neste år skal det virkelig kjempes om ligagullet MANU
Det blir nok den blå delen av Manchester som må stå for den utfordringen
May the force be with us i dag, go reds!
3 plass! hva kan OGS få til med noen flere overgangsvinduer, og tid til å bygge lag? Årets sesong er suksess i mine øyne. Så har vi Europa igjen, der kan det overaske positivt:grin:
3 plass med 66 poeng - laveste poengsum for en 3 plass på 20 år, i en sesong hvor man har vært avhengig av 15 straffer. Samtidig har noen av straffene vært HØYEST tvilsomme. Er mye som skal klaffe for å gjenta noe lignende kommende sesong. United er det laget som har kommet best ut av corona mtp skader og hente inn flyt.
Jepp, sier litt om kvaliteten for samtlige lag i PL. Hvem skulle tro united stakk av med en så god plassering i starten av sesongen? Har det vært for mye rot og rør i toppklubbene slik at pool fikk en for “enkel” sesong mtp stabiliteten i klubben? Enig i det du skriver, VAR er største flausen som er innført i PL. VAR må ut igjen! Blir spennende å se hvordan utviklingen vil bli fremover, spesielt for tottenham arsenal, Chelsea og United. Kun 49dager til seriestart igjen vel?
VAR ødela jo også hele spenningen imellom City og pool midt i sesongen så det bør revurderes hele sjiten
Hvordan det? Liverpool er da virkelig æreverdige vinnere i år, er de ikke? Totalt overlegen gjennom kvalitet i alle ledd.
Med all respekt, så kommer ikke jeg til å svare ja på ditt spørsmål i en United tråd. Dem som vil diskutere pool kan gjøre det i en egen tråd. At dem har hatt en god sesong er vel udiskutabelt. Det jeg skriver er at OGS har gjort noe med United som ingen trodde var mulig i starten av sesongen. Motstandere i toppen sviktet og solskjær holdt fokus på målstreken. La nå oss som supportere glede oss over det nå når sesongen er ferdig😀
Pool har hatt flaks gjennom hele sesongen.
(City har 15 mål bedre målforskjell, men havner på 2. plass. Det sier jo litt…)
98 poeng i snitt over 2 sesonger er ikke flaks.