Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Jeg vet sannelig ikke hvem som burde erstattet OGS.
Leser i VG at styret i klubben nå rykker ut med full støtte og det ender veldig ofte med sparken kun kort tid senere dersom resultatene ikke bedres betydelig.

Helt ærlig er jeg usikker på Pochettino akkurat nå. Han gikk så til de grader “tom” i Spurs og tror kanskje han har godt av en lengre pause, men han ville under normale omstendigheter passet bra i United tror jeg.
Brendan Rodgers er ellers en meget habil kandidat om man ser i England med etterhvert lang og god erfaring. Leicester spiller effektiv og bra fotball. Og i United ville han fått ressurser som i tillegg ville gitt flott fotball.

Rodgers blir det aldri aktuelt å hente. Det er jo skrevet i sten.

Ville du virkelig hatt en eks liverpool manager i klubben?

Pochettino er jo en kjernekar, og her mener jeg Totteham var at for raske på avtrekkeren.
Tenk sparke en manager 6mnd etter å ha stått i finalen i CL! :exploding_head: altså, hva forventes egentlig hos Tottenham ledelsen? 1plass PL og vinner av CL?
Dem har gravd seg ned i ett hull med en gammeldags Mourinho.

Beklager at jeg spør, men er du united supporter?

Det går helt fint at du spør om det.
Jeg er ikke United supporter, men følger nøye med på de fleste liga i Europa og har dessverre kanskje en mening om det meste. :grin:

Men jeg har mange venner som er United supportere og der er nok overvekt fremdeles på troen til OGS. At han vil lykkes på sikt.

Generelt om managere, så er ingenting fakta før en har resultatene over tid. :upside_down_face:

OGS er en legende og elsket i klubben. Han vet hvor målet står og hva som må til for å hevde seg. Han har skolen fra SAF, og en haug med flinke klubbfolk i sin stab.

Det jeg er redd er, om eiere ikke snart ser at det må inn en sportsdirektør, så blir det ingen lett oppgave for OGS om Ed Woodward skal bestemme spillerkjøp.

Der har du to motpoler for fansen, OGS vs Ed W.

Sander Berge! på medical ved Carrington as we speak. Vet ikke helt hva jeg føler om det altså. Vi trenger dybde på midtbanen, men om Berge har potensialet til å bli annet enn en squadplayer er jeg usikker på.

Evt ikke sander berge. Bare en lookalike :joy:

Var tydeligvis en 15år gammel keeper. Prioriteringene er på rett plass ser jeg. :crazy_face:

1 Like

Såg ryktene om Berge men at det blei endret til at det var en av reserve keeperne

Det finnes kun 2 norske spillere gode nok for der jeg mener united burde legge lista. Men det er flere som hadde gått rett inn i troppen akkurat nå. Desverre.

3 Likes

Skjer det nå, eller er det nok en gang bare løse rykter?

2 Likes

Så denne begynte å spre seg for litt siden, men klok av skade tror jeg ikke på det før han sitter bak pianoet med Alexis.

for referance:

Endelig nærmer det seg noe

6 Likes

Målfarlig midtbanespiller liker vi :+1::grinning:

4 Likes

Hærlig, men håper fortsatt på minst en til inn :+1:

1 Like

Ja det er sårt savnet, samt god på målgivende. Trenger en boksåpner mot lag som ligger bakpå.

Synd Cavani ikke ville bytte CL mot EL, tror han skadefri kunne vært bra å ha fremover nå som Rashford er skadet. Prisen var vel 15mill euro, så ikke så ille det heller.

1 Like

Gratulerer med ny og god spiller. Det som er artig er at det ble satt ut rykter om at også Barca ville ha han, så ser det utnsom han valgte Man Utd foran Barca :tada:

1 Like

Barca ville betale mere enn Man U, men ville ikke betale størstedelen av beløpet før til sommeren. Sporting avslo dette fordi de ville ha midler nå til å eventuelt erstatte Bruno hurtigst mulig.

1 Like

Fantastisk! :grin::raised_hands:

Hadde nesten mistet håpet, men endelig er han på plass! :red_circle::white_circle::black_circle:

1 Like

Tja, det er slik pr maksineriet jobber, med mål om å fremstille sin klubb på best mulig måte, sannheter eller ikke. Uansett, god signering. Da forsvinner vel snart Pogba?

Vår egen Frank Lampard. En ny Paul Scholes :heart_eyes:

Han kan dere bare ta til Liverpool, vi kan ta en midtstopper i retur :sweat_smile: