Blir en sur karamell til “The Merseyside” søndag kl 1930
Det ville jeg ikke vært så sikker på! Man United virker å ha fått en fin flyt og har fått tilbake en soliditet de manglet de siste årene. En sliteseier som i går ville endt 1-1 for ett år siden. Nå har de fått tilbake vinner instinktet!
Liverpool er også i en dårlig formkurve og dette er perfekt tid å møte de regjerende mesterne mener jeg!
Skal bli vanskelig å slå dem på hjemmebane, men uavjordt resultat tipper jeg på og det ville vært supert for Man United!!
ManU tapte jo faktisk 0-2 for Burnley for nesten nøyaktig ett år siden
Men forventer seier
United vinner jo knapt en eneste PL-kamp uten å filme seg til billige straffer, kan umulig holde ut sesongen.
Shots fired!
brb. getting popcorn.
Ai ai, ja United ble dessverre avslørt av Klopp forrige uke så nå går det nok til skogen med alle de “billige” straffesparkene de har fått
Må være ubehagelig å se at klubben som dominerte alle andre engelske lag i evigheter er på vei tilbake ditt igjen (fortsatt et stykke unna)
Men å la den frykten gå over i sinne og klaging ville jeg forsøkt å unngå
Gleder meg til Man United igjen er stabilt best - slik de er ment å være
Ja de har jo faktisk fått en hel straffe mer enn Liverpool denne sesongen så jeg skjønner jo man blir muggen av det og at det forklarer hvordan de kan lede ligaen akkurat nå.
Nå er det jo første gang United leder ligaen i januar siden Fergie var sjef, så syns jo det må være lov å vise litt glede over det😃
Det er stor forskjell på helt greie straffer og rene gaver som følge av filming, United er suverene på sistnevnte.
Jeg tar ord for 200 dollar mr trebek.
«Longterm»
Hva er ord som ikke beskriver Liverpools tilstedeværelse som Englands beste forballag.
Mane er jo nesten like ille som Martial på å fuske til seg billige straffer, rødt kort
Det er artig å lese hvordan man har formeninger om hverandres lag og spillere i en rivaliserende situasjon. Det gjør fotball og supportere så gøy men også jævli irriterende Som Liverpool supporter så er jeg ikke begeistret av å se Man U over på tabellen, men der må nesten Liverpool “skylde” seg selv. De har vært veldig uheldige med noen skader denne sesongen og har ikke fått noe flyt i spillet. Ser man på de underliggende tallene så skulle kanskje ikke Man U kjempet i toppen enda, men det er en sesong hvor alt kan skje. Om City eller Liverpool får igang spillet sitt og holder spillerne friske så skal det holde hardt for solskjærs menn og beholde posisjonen, de har ikke etter min mening ikke bra nok stall enda og mangler en del på de klare taktiske delene av spillet, jeg klarer ikke se en klar taktikk /plan i spillet deres, mulig jeg tar feil Men, en taktikk er jo å skaffe straffer som nevnt over her it is what it is:
Mange av oss krysser fingrene for City, deilig å slippe de rødes irriterende hovering
Tenk om alle hadde hatt Man.U som sitt favorittlag… Da hadde det vært kjedelig da …
Så lenge Ole er manager for den største klubben i historien er det ingenting Liverpool fans kan si som irriterer meg. Hele Norge heier på Ole og United Digg!
Supporterne til ManU har hatt godt av å se hvordan det har vært å være Liverpoolsupporter siste årene.
Ole kan lykkes, men det kreves at han får på plass en klar spillestil og taktikk, ellers blir Man U trolig i bakleksa de neste årene også med mindre City eller Pool blir dårligere. Jeg tror ikke han er rett mann for jobben, kan være for tidlig å konkludere
Etter Bruno Fernandes kom til United, har vel faktisk United tatt flest PL poeng, så helt gæli har de jo ikke vært.
Men skal jo sies at de per nå er litt i overkant avhengig av spesielt Bruno.
Vel, sånn er gamet er sånn var det også for United i fjor, Pogba mye ute, Rashford med langt skadeavbrekk bare for og nevne noen.
Angående spillet, so er det hi en klar plan, skjønner ikkje at det skal være noe å mene noe annet om.
Spille med høye backer, en lavtliggende anker på midt, da med Matic / fred eller mct, fernandes i fri rolle og en Rashford som spiller seg inn fra kant.
Manu har hatt en klar progresjon under Solskjær, bare Liverpool elskere hater å innse det, og nå skyldes det på at eget lag er uheldig, akkurat sånne type forklaringer som vi har måttet bruke.
Men eg er enig i at ein kanskje ikkje skal kunnne forvente United som en tittelkandiat enda, til det er det kanskje en eller to kvalitetsspillere som mangler enda, men med litt tur og stang inn, mot stang ut, så er vi der.
Nå når midtbanen begynne å bli veldig god, og Pogba også begynner å levere, så er nye kvalitet of fart i den, eg tru United kommer bli meget god utover sesongen, med elleville kontringer og godt spill.