Må vi høre dette OGS-maset her også…
Jeg kan skjønne hva han mener med ingen plan. Han tenker nok mer mot etablert forsvar, der er det fremdeles mye å gå på. Det blir til tider altforstillestående og det skjer ikke så mye iforhold til løp/motløp. På kontringer er de dog dødelig effektive.
Og de er nok fremdeles altfor avhengig av Bruno, som heldigvis ser immun ut mot utbrenthet/skade, så langt.
Tror Liverpool kan bli en morsom kamp. De spiller veldig høyt med backene og har begge midtstopperne ute med skade. Regner med United ligger kompakt bak og satser på kontringer. Om de kjører Henderson/fabinho i forsvar og står høyt mot United kan det nok fort bli litt pryl på de.
Ja eg er ikke uenig i det du sier her, og når eg nevner at det fremdeles mangler ett par kvalitetsspillere, så er det inn med en spillende og stabil godt midtstopper som vi kan stole på, og det er bekymringsverdig at vi er så avhengig av Fernandes som vi er, ser den, samtidig så er andre klubber også veldig avhengig av sine største stjerner.
Så skulle vi hatt en stabil storscorer, som scorer jevnt og trutt, marital blir for ujevn i prestasjonene.
Uansett hva enn måte mene, så er vertfall United langt bedre nå enn dei har vert under dei andre managerne siden Sit Alex var der
Med tanke på at tråden heter Manchester United så er det ganske naturlig med OGS snakk her ja, det er bare å ikke gå inn på tråden den. Problem solved👌 du kan jo lage deg en Hotspur tråd å kose deg med istedet😉
Jeg er på dette forumet for aksjehandel, ikke for supportere som kommer og går…
Likevel er 50% av de fire innleggene dine på forumet i United-tråden
Kan tydeligvis like mye om investering som fotball
Haha, det blir som å gå inn på bensinstasjonen å bli grinete fordi de selger Snickers - for du skulle jo bare ha bensin.
Tørr også påstå at det som diskuteres her er absolutt innvirkende på kursen for aksjen i tiden fremover
Luring
Nydelig seier 3-2 over Liverpool
Fantastisk
Gratulerer, aldri gøy å tape mot den gamle stormakten. Eneste positive er at Liverpool kan konsentrere seg om å klare champions league, det har dessverre kommet dit nå
Bruno fantastisk
Fantastisk resultat:star_struck: holder fortsatt på troen om at OGS er rett mann for klubben ref diskusjon for 1år siden lengre opp i tråden. Det har jeg hatt siden ansettelsen 28mars 2019.
Prioriterings liste er alltid for en unitedmann Ligaen først.
Pr nå, er det nesten en lettelse å være ute av CL og ligacupen. Fullt fokus på PL, FA er bonus:stuck_out_tongue: godt resultat i EL hadde også vært nydelig, men som sagt, PL først
Happy day alle united supportere
Og der røyk sjangsen på ligagullet, møllekamp…tannløst. skapte nesten ingenting.pølselag
Stusselige greier i dag ja, skapte alt for lite og hjelper jo ikke med inkompetente dommere. Burde klart å vinne likevel, og andre målet er jo veldig unødvendig. City er jo tilbake i gammelt slag uten spisser, så stor fare gullet havner der igjen