Hm… Det gikk jo greit i dag …ManU9ted
Mange her som har sagt mye om Ole Gunnar Solskjær, og hans kvalifikasjoner som manager. Her er en statistikk som nok overrasker en del av dere
Folk har det morsomt ihvertfall.
Spent på om det blir noen endringer.
Tviler på det blir noe kamp,dessverre.
Spekuleres i ny tid 19.30
Fuck
Uflaks! Vi var det beste laget. Neste sesong blir spennende. Solskjær tar oss til topps da tipper jeg
Skuffelsen er noe stor,men går for Champions league finale neste år…og . En sliten gjeng dere ute i kveld og med mye feil !( for mye kamper gjennom vinter med samme spillere)
Den ene manageren virket også tydelig mer sliten enn den andre. Når Man U taper alle viktige kamper, så kan det stilles spørsmålstegn med managerens evne til å motivere spillerne.
Hei engelske fotballvenner, hva kommer dere til å gjøre når sesongen starter opp igjen? Betale den nye sinnsyke prisen til TV2 , er 899kr pr mnd nå. 669.- viss en tar TV2 play(Sumo), men mye mere begrenset med kamper. Er det noen vei rundt dette?
Har du sjekka strim? Ny tjeneste. Meiner tv2sumo skal vere der, men litt usikker. Koster mindre og.
Eneste veien rundt dette er den harde veien og boikotte…eneste måten prisen på sikt vil gå ned. Så lenge folk betaler så vil det bare gå oppover hvert år.
De klager over at ungdommen ikke følger med på fotball lengre, men med de prisene de opererer med så er det ikke så rart at folk velger andre ting å se på…
Har sagt opp. Det er siste året med PL til Sumo så de melker kua litt for mye.
Kan ikke se at PL er på Strim
bruk vpn og kjøp kampene fra et annet land.
Erfaring med noen spesifikke her?
Har brukt SmartIPTV for en 4-5 år tilbake, der jeg kunne velge mellom 1500 kanaler på verdensbasis i en notepad fil. (siptv.app) Tenker å gå for denne og streame SkySport/BT sports om dette fortsatt fungerer.
Mulig jeg benytter meg av “tilbudet” om å beholde tidligere pris på 549/mnd ut året, men deretter er det slutt for min del. Koster mer enn jeg synes det er verdt.
Hvordan fungerer det og i tilfelle hvilken leverandør kjøper du kampen i fra?
Jeg bruker det ikke. Hvordan det fungerer er at vpn tillater deg å få en ip adresse som tilhører et annet land. På den måten kan du få streame innhold som er beregnet kun for dette landet. Dermed kan du utnytte deg av prisen for fotball tv i dette landet.