Husk at det tilbudet forutsetter 1 års binding!
Boikotter ved å ikke kjøpe det.
Takk for advarselen Hadde bare sett på overskriften i mailen jeg. Stemmer at det er binding, i 8mnd, og prisøkning fra 1. januar.
Da blir det boikott på meg også gitt
Det er så herlig. Synd i sancho though. Fikk ikke beholde nr 7 lenge
Blir løft i kursen nå, tenker det går drakter for nien hundre mill ekstra
Deee e heeelt sykt, tar frem en finere årgang ikveld
Dæven dette skal bli morro Skal feires med grill/utefest i morgen
Bra investering
Mors lille Ole skal slite stadig mer for å holde styr på en stadig mer selvopptatt og egenrådig garderobe!
Vi husker Ronaldo stå to steg foran landslagstreneren og dirigere det portugisiske landslaget.
Hvem blir sjefen hos United?
Det er mulig du har rett, men Ole har dullet med en Pogba som har fått være sin egen herre i laget, uten overbevisende resultater for Pogbas innsats og betydning.
Nå kommer det et nytt ego inn i laget som krever enormt med plass, og som alltid har sett seg selv som flere hakk på stigen over Ole.
Det er interessant psykologisk, og fotball er mye psykologi internt i troppen og mellom trener og tropp.
Det blir et interessant eksperiment.
Hvor har du denne infoen fra?
Hvilken info?
(Deleted)
Han vil være fantastisk for alle, motiverende for hele gjengen, å ikke minst hjelper unngutta i sving.
Kanskje han er det som skal til for at Rashford går fra og være talent til og slå ut i full blomst
Hadde Ronaldo vert 10 år yngre, trur eg det kunne ha blitt problem sammen med Pogba, Fernades og dei andre, da ville det ha blitt kamp om og være stjerna, nå er det en moden CR som kommer inn, han vil bidra til og få det beste ut av alle.
Kunne fortsatt tenkt meg en sterk defensiv midtbane spiller inn, men nå er behove enda mindre for det, da motstandere vil ha mer enn nok med å halde kontroll på våre offensive kvaliteter.
Dette blir gøy
Kunne tenkt meg ett par ut, selv om eg liker Martial, så er skaper han for lite resultat, nederlenderen som kom inn i fjor, er eg veldig usikker på, og han har også fått enda større konkurranse, ser ikkje heilt hvor det er plass til han
Varane !