Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Jeg er jo ikke noen stor fan av manu :wink: men er ingen tvil om at mange kan lære mye av Ronaldo. Kanskje spesielt på ting rundt trening , restitusjon og kosthold. Det jeg er mest spent på er om Ronaldo kommer til å fortsette med å tusle rundt på banen når motstanderen har ballen og hvordan han håndterer det nivået dommerene har lagt seg på i år når det gjelder taklinger. Uansett hvordan det går så er det jo slike spillere som er med på å øke interessen rundt PL. Litt synd at Messi havnet i PSG og ikke i PL.

2 Likes

Det har jeg fått med meg @nofun :sweat_smile:

Enig i det du skriver. Messi skulle valgt Liverpool :wink: Tenk hvilken interesse det hadde blitt rundt PL da.

Jeg er spursfan men set lett at MU er PL vinneren på overgangsmarkedet i sommer😳

Ønsker ikke gamle stjerner med usaklig lønn i Liverpool :wink:

Lønnen er vel ikke det største problemet. Må jo først ha noen stjerner :joy:

Håper og tror at Ronaldo håndterer den litt tøffere linja til dommerne ganske greit. Han har gjort det før, linja i PL sist Ronaldo var der, var betydelig tøffere enn den er nå. Han har riktignok spilt i Spania og Italia siden, men han har fysikken til å handtere de fleste stopperne i PL.
Blir veldig spennende å se iallefall.

Vi har jo Milner :wink:

3 Likes
3 Likes

Da var det endelig duket for CR7meback fra start​:soccer::soccer:

5 Likes

Helt grei start :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

4 Likes

Bare grei :soccer: :soccer: :soccer: :soccer: :grin:

2 Likes

Så sinnsykt rått. Deilig ass.

4 Likes

Kan faktisk ikke huske sist jeg gledet meg så mye til en debut som idag. Det var helt sikkert forrige gang han dro på seg trøye nr 7.

2 Likes

Enda godt han er 36 år og ikke 24 år😅 maskin i ett par år okkesom

4 Likes

:sweat_smile:

For en avslutning på seieren i dag :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Og meget fortjent👌Skulle vært 2 klare straffer til Ronaldo😠

3 Likes

Kan se ut som han må knekke begge beina for å få straffe

Årets kamp! Ronaaaaaldo :sunglasses::heart_eyes::heart_eyes::joy::joy::joy:

7 Likes

1 omgang var vel bare en treningskamp :rofl: Men før andre hadde de fått hårføneren :laughing: Hele laget jobba som bare f… i hele andre 45 :muscle: :fist_left: :hugs:

6 Likes