Jeg er jo ikke noen stor fan av manu men er ingen tvil om at mange kan lære mye av Ronaldo. Kanskje spesielt på ting rundt trening , restitusjon og kosthold. Det jeg er mest spent på er om Ronaldo kommer til å fortsette med å tusle rundt på banen når motstanderen har ballen og hvordan han håndterer det nivået dommerene har lagt seg på i år når det gjelder taklinger. Uansett hvordan det går så er det jo slike spillere som er med på å øke interessen rundt PL. Litt synd at Messi havnet i PSG og ikke i PL.
Det har jeg fått med meg @nofun
Enig i det du skriver. Messi skulle valgt Liverpool Tenk hvilken interesse det hadde blitt rundt PL da.
Jeg er spursfan men set lett at MU er PL vinneren på overgangsmarkedet i sommer😳
Ønsker ikke gamle stjerner med usaklig lønn i Liverpool
Lønnen er vel ikke det største problemet. Må jo først ha noen stjerner
Håper og tror at Ronaldo håndterer den litt tøffere linja til dommerne ganske greit. Han har gjort det før, linja i PL sist Ronaldo var der, var betydelig tøffere enn den er nå. Han har riktignok spilt i Spania og Italia siden, men han har fysikken til å handtere de fleste stopperne i PL.
Blir veldig spennende å se iallefall.
Vi har jo Milner
Da var det endelig duket for CR7meback fra start:soccer:
Helt grei start
Bare grei
Så sinnsykt rått. Deilig ass.
Kan faktisk ikke huske sist jeg gledet meg så mye til en debut som idag. Det var helt sikkert forrige gang han dro på seg trøye nr 7.
Enda godt han er 36 år og ikke 24 år😅 maskin i ett par år okkesom
For en avslutning på seieren i dag
Og meget fortjent👌Skulle vært 2 klare straffer til Ronaldo😠
Kan se ut som han må knekke begge beina for å få straffe
Årets kamp! Ronaaaaaldo
1 omgang var vel bare en treningskamp Men før andre hadde de fått hårføneren
Hele laget jobba som bare f… i hele andre 45