Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Tar for meg litt av det du skrev. Da jeg ikke har all verdens tid til rådighet, nå i helgen.

Ingen av dagens spillere i MUFC er i tvil om at sjefen er OGS. Og de som ikke klarer oppføre seg får høre det umiddelbart.

Ingen er mer opptatt av å gjøre det som er best for klubben enn OGS. Det er bare å se på den ryddesjauen han har foretatt i spillergruppa og hvilke spillere han har hentet til klubben.

Ole har ikke dullet med Pogba. Han har gjort sitt beste for å få Pogba tilbake i form etter langvarig skadeavbrekk og covid19 sykdom.

Pogba sin agent har også gjort sitt til at Pogba ikke har fått roen til å konsentrere seg fullt og helt om fotballen. Med sine stadige slengbemerkninger. En av de på samme dag som United skulle spille avgjørende gruppespill kamp i CL.

Dette førte til at OGS gikk ut et par dager i etterkant med følgende: Det hadde vært fint om Mino Raiola hadde skjønt at fotball er et lagspill. Etter det har kritikken fra agenten stilnet.

Solskjær har selv spilt sammen med Ronaldo før han la opp. Han fikk også i oppgave av Sir Alex og trene avslutninger med lagets angripere etter at han måtte legge opp. Så han kjenner Ronaldo godt fra før. De har også et godt forhold og har holdt kontakten hele tiden. Jeg bekymrer meg ikke for at Solskjær klarer å håntere denne spillergruppa. Et av spørsmålene blir hvor lang tid det vil ta for de nye spillerne å bli kjent med sine nye lagkamerater.

Alle i klubben vil få et løft nå som Ronaldo kommer til klubben. Han vil også ta av presset for de yngre spillerne. Tenk hva de kan lære av Ronaldo, som kanskje er den mest proffe av de proffe. Dette blir litt som da Cantona kom til klubben.

Gleder meg til å se Rashford, Sancho, Greenwood, Fernandes, Cavani og forhåpentligvis Martial utfolde seg sammen med Ronaldo. Det kommer til å bli gøy! :slight_smile: Håper Martial kan finne tilbake til formen han hadde for noen sesonger siden :crossed_fingers:

7 Likes

Jeg er jo ikke noen stor fan av manu :wink: men er ingen tvil om at mange kan lære mye av Ronaldo. Kanskje spesielt på ting rundt trening , restitusjon og kosthold. Det jeg er mest spent på er om Ronaldo kommer til å fortsette med å tusle rundt på banen når motstanderen har ballen og hvordan han håndterer det nivået dommerene har lagt seg på i år når det gjelder taklinger. Uansett hvordan det går så er det jo slike spillere som er med på å øke interessen rundt PL. Litt synd at Messi havnet i PSG og ikke i PL.

2 Likes

Det har jeg fått med meg @nofun :sweat_smile:

Enig i det du skriver. Messi skulle valgt Liverpool :wink: Tenk hvilken interesse det hadde blitt rundt PL da.

Jeg er spursfan men set lett at MU er PL vinneren på overgangsmarkedet i sommer😳

Ønsker ikke gamle stjerner med usaklig lønn i Liverpool :wink:

Lønnen er vel ikke det største problemet. Må jo først ha noen stjerner :joy:

Håper og tror at Ronaldo håndterer den litt tøffere linja til dommerne ganske greit. Han har gjort det før, linja i PL sist Ronaldo var der, var betydelig tøffere enn den er nå. Han har riktignok spilt i Spania og Italia siden, men han har fysikken til å handtere de fleste stopperne i PL.
Blir veldig spennende å se iallefall.

Vi har jo Milner :wink:

3 Likes
3 Likes

Da var det endelig duket for CR7meback fra start​:soccer::soccer:

5 Likes

Helt grei start :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

4 Likes

Bare grei :soccer: :soccer: :soccer: :soccer: :grin:

2 Likes

Så sinnsykt rått. Deilig ass.

4 Likes

Kan faktisk ikke huske sist jeg gledet meg så mye til en debut som idag. Det var helt sikkert forrige gang han dro på seg trøye nr 7.

2 Likes

Enda godt han er 36 år og ikke 24 år😅 maskin i ett par år okkesom

4 Likes

:sweat_smile:

For en avslutning på seieren i dag :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Og meget fortjent👌Skulle vært 2 klare straffer til Ronaldo😠

3 Likes

Kan se ut som han må knekke begge beina for å få straffe

Årets kamp! Ronaaaaaldo :sunglasses::heart_eyes::heart_eyes::joy::joy::joy:

7 Likes