1 omgang var vel bare en treningskamp Men før andre hadde de fått hårføneren Hele laget jobba som bare f… i hele andre 45
Men det store ? er, hvorfor så stor forskel mellem top- og bundniveau? Det må jo være en mental barriere, mere end noget andet. Truppen kan der ikke rigtigt klages over, måske lige bortset fra 6’er positionen(1 stk. Declan Rice, tak).
Håber vi kan tage momentum med til på søndag. Ønsker virkelig, at OGS skal være manager i United mange år, men der er altså stadig lidt, der skal arbejdes på/med…
GGMU😎
Ouch! Spørs om Solskjær får fortsette etter dette….
Han får være glad for millionene han har tjent og komme seg hjem til Norge. Han er en grei kar og er glad i klubben, men det er ikke nok i den bransjen der.
Noen må ta ansvar for dette, sorry Solskjær, eg forventer at dette ble det siste vi såg, beklager, nok er nok
Kven vil vi ha inn som ny manager nå ?
Eg vil ha en mann av stål, en med temperatur og energi, kven er ønsker vi ?
Ikke peiling, men er vel en kandidat i Ajax?
Litt synd at det røde kortet dreper kampen…
Føltes nesten som om alle spillerene vendte Solskjær ryggen i samma kampen, tafatte som eg aldri før har sett spillere på dettw nivået
Problemet er vel at det er få gode trener tilgjengelige. Fins jo ikke mange av ypperste kaliber. Conte er vel ledig, men ble ikke imponert over det han gjorde i Chelsea.
Som SOFF-aksjonær har jeg lært meg å takle motvind, høye bølger og dårlige tider, men dette er mer enn hjertet tåler. Ingen struktur, ingen balanse, ingen plan og egentlig ikke veldig mye annet enn mange gode fotballspillere i en historisk velspillende og underholdende fotballklubb. Det er godt jeg har tro på konseptet om revitalisering.
Dere kan jo håpe på Zidane?
Men det har ikke slått dere, at Liverpool faktisk er et godt lag ?
(Deleted)
Resultat sagde så noget helt andet i går.
Resultatet sa noe helt annet ja, og det kan vel ikke være noen særlig tvil- eller uenighet om at LFC er et bedre fotballag for tiden. MUFC har veldig mye å gå på kollektivt herunder spesielt ift. samhandling, og her utgjør nok Klopp den store forskjellen. At LFCs spillere ser ut som duracellkaniner der våre spillere synes å gå på flatt batteri har vel kanskje med trygghet, selvtillit og prosjektlojalitet å gjøre.
At ble det tap får jo så være, men den manglende holdingen og innsatsen fra laget, den er vond å svelge.
Self kan dette snu, og da blir alt med ett anerledes igjen, men det er vanskelig å se dette snu.
At det blei seier mot Atalanta var kjekt, men selv om det blei spilt meget bra i andre omg, så er det likevel store spørsmålet hvordan vi kunne tillate oss å spille så jøvlig dårlig i første omg.
Det er desse enorme svingingene som vitner om at det ikkje er en god plan ig gjennomføringsevne bak prosjektet.
Men, hvordan skal spillerene klare å mobilisere til innsats når Solskjær og co på benken tilstadig ser så uengasjerte ut som dei gjer.
Eg har under opphaldet til Solskjær ment at han må vise mer engasjement på sidelinjen, se pp Klopp og co, lederen er en meget viktig rolle, her trenger vi noen klare ledere
Voldsomt så negative alle er i dag da Ole kan snu dette
Skulle ønske jeg kunne tro på det, men det gjør jeg dessverre ikke lenger. Solskjær har blitt avslørt over lengre tid nå. Det mangler en slagplan og måte å gjøre ting på som de andre topplagene har klart for seg. Det holder ikke å kaste innpå en av ligaens beste 11’ere så lenge disse tingene ikke er på plass. Utrolig hvor lite han har fått ut av et så slagkraftig spillermateriell.
Problemet er at det p.t er få langsiktige alternativer tilgjengelig. Kan hende det redder ham inntil videre.
Mye som ikke fungerer i den klubben, men jeg tror Ronaldo ble OGS sin bane.