To selvskrevne landslagspillere for England. Just saying.
De er i en dårlig steam nå. De hadde en dårlig periode sist sesong også. Så kom de tilbake og slo rekorden for antall bortekamper uten tap. Den rekorden holdt de helt til sist helg. Så alt er ikke så svart. Folk tror tydeligvis at bare man kjøper Ronaldo så skal man vinne alle kamper, men se på PSG. De kjøpte Messi og gikk rett på tap etter tap. Så det fungerer ikke slik. Psykologien som en overgang av typen Ronaldo medfører seg må få utvikle seg og sette seg litt før æresfrykt blir til beundring kanskje. Man føler i begynnelsen at man MÅ sentre til Ronaldo, selv om en annen spiller står bedre plassert. Sånn kan den typen overganger ødelegge litt. Men så går det seg til og da blir Ronaldo den x-faktoren de trengte uten at det går på bekostning av de innarbeidede relasjonene som var der fra før. Det har jeg tro på fortsatt. Og jeg tror Ole er mannen til å gjøre det. Utvikle unguttene i klubben nå og kjøp færre spillere. Jeg vil heller ha vekk Pogba enn solskjær. Sorry jeg kan ikke fordra Instagram spillere.