Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Hva har skjedd etter Solskjær? Spiller akkurat som under han, nesten mere naivt og en litt robotaktig fotball.

Antonsen, Garnacho og Fernandes har jeg liten tro på samtidig. Rashford hadde jeg slått i benkfotball, utrolig oppskrytt. Kan dog løpe.

Usikker på Ten Hag. En ting jeg misliker sterkt er å kjøpe inn rubbel og bit av spillere du har hatt før eller lag treneren har hatt forhold til. Ihvertfall da du har vært på et lavere nivå. Onana,Martinez, Anthony, Eriksen.

Favoritten? :grinning:

1 Like

Martinez? Han er go og verdensmester :sunglasses::muscle:

1 Like

??? Jaja

Evans og Maguire i midt forsvar 2023?
Farvel Ten Hag da eller?

Blir for dumt å bringe Evans inn igjen. Ten Haag ut.

Ohh yes.
Hvorfor hentet dem ikke Ramos heller?
Vis de absolutt skulle ha en gratis veteran

Å få Varane, Martinez og Shaw (…og Malacia) skadet samtidig er ikke så lett å ta høyde for da… Er vel egentlig ingen lag som ikke får et problem om de mister de tre viktigste i forsvaret sitt :man_shrugging:

6 Likes

Det er greit, poenget er vel at det blir feil å dra inn Evans igjen, synes jeg. Vil få endel unødvendig oppmerksomhet.

1 Like

Kritikken er på sin plass i høyeste grad. Fra 2015-2023 har det skjedd såpass mye at det skal være langt ifra…helt unødvendig å dra inn to gamle «ulker» på stopper plass i nuleget. Dette blir en vanskelig sesong. Man får håpe at Amrabat kan være med å gjøre en forskjell fremover. Det går ikke ann å forsvare helgen!!!

1 Like

Er helt enig, likevel, det ser ut til å være en gjenganger at manu sjelden el aldri klare å stille med sine beste pga av skader.
Eg er bekymret over skadehistoriken over siste sesongene, og fleire av dei sol ofte sliter med skader s.eks Varane, var også skadeutsatt tidligere, er medisinske tester gode nok, trenes det rett, hva skjer egentlig :thinking:
I tillegg ser eg det versere rykter om en ny skandale ala Greenwood

2 Likes

Å der var Amrabat meldt skadet, here we go liksom :flushed:
Mangen dager har han vert i Manchester ?

1 Like

Hvor står det?

Børsras for Manchester United – verdien ned 6,7 milliarder - TV 2

Er ikke fan av MANU men det målet var verdt å se noen ganger!

3 Likes

Det var nydelig! Så det Live (på TV) :heart_eyes:

ETH OUT :sos::do_not_litter: dette er jo helt tragisk

Bytt keeper!