Gratulere til alle fans her inne på Tek,
Ja dette bilde sier alt! Gratulerer til Liverpool med en fantastisk kamp.
Nå har det vært stille som i graven her fra Liverpool fansen her i lang tid. Og har heller ikke lagt merke til at noen av United supporterne har vært frempå med leppa i den retningen.
Fint de fikk noe å glede seg over etter og ha blitt rundspilt av Real Madrid i CL
Kjip kamp, men tabellen lyver ikkje, United er bedre enn Liverpool så langt i sesongen ironisk nok med 7 poengs forsprang
Expected goals til Liverpool i går var 2.86, så kjekt å være effektiv. Men ser jo ut som United trenger en skikkelig på trynet for å bli motivert igjen, Brentford og City borte førte jo til ganske gode perioder.
Liverpool har til tider vært utrolig dårlige så jeg fryktet at de skulle få bank i går.
Hva tenker dere foresten om Bruno ? Føler han har litt av den samme oppførselen som Ronaldo har når ting ikke går veien.
Bruno er akkurat som Ronaldo, fin type når det går bra, så snur det raskt andre veien når det butter. Har irritert meg over oppførselen hans siden dag 1, men så er han vanvittig god på gode dager.
Angående kampen i går, så er det noe eg ikke bruker tid på
1 kamp ut av troppen syns jeg er på sin plass. Så klar beskjed om å oppføre seg som man forventer av en united kaptein og rett inn som kaptein igjen. Han kan fortsatt bli en god kaptein føler jeg.
Ja, man må nesten spille i CL for å skjønne hvordan det også kan føles.
Xg LFC - RM på stilling 2-4 var 2-1 favør Liverpool. I den kampen gikk det scheiss, i går gikk det motsatt vei.
Tror ikke jeg ville hovert for meget ift den Real Madrid kampen.
0-7 i sekken på United gjengen igår er ikke engang i nærheten av Liverpool sin kamp og resultat mot RM.
Spørsmålet er nå om United klarer å holde seg foran LFC på tabellen utover, jeg har min tvil.
MANU har tatt noen steg under Ten Hag, men det er langt igjen. I premier league må man bruke masse penger og treffe på det aller meste av kjøp, i tillegg til å ha flyt og lite skader, selv da kan man fint havne på 3 plass. Det er hard konkurranse og det er mange om beinet de neste årene. Som Lfc supporter er alltid kampene mot MANU viktige, men det spiller lite rolle om man havner utenfor 4 plassen, som kan skje i år.
Synes i utgangspunktet det er synd at De Gea forlater klubben etter å ha reddet klubben så mange ganger, men denne videoen må sees
Begynner å dra ut med det oppkjøpet.
Viktig å få inn en god spiss før sesongen starter, og ikke et panikkjøp på deadline day.
Dette blir en elendig sesong
Det er vel for tidlig å konkludere ennå, men laget hang overhode ikke sammen i går. Samtidig gjorde vel ulvene sin beste kamp på lang tid. Alltid farlig å møte ett lag rett etter manager bytte, 11 mann som alle vil overbevise nyesjefen att jeg fortjener en plass i startelleveren. Men enig i att vi etter prestasjonen våres i går, ikke engang er i nærheten av City, Liverpool, Arsenal, og faktisk så spilte Chelsea en bra kamp mot Liverpool også.
Det ble 3 poeng, dette blir bra når dei får får noen kamper å sette spillet på.
En styrke å vinne på en dårlig dag
Wolves blir nok på en 7-10 plass.
Meget godt sammensatt lag,
Slow start av United pleier å love godt:)