Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Yngste spilleren de har hentet på lang tid. Kostet lite og skal sikkert ikke ha så mye i lønn heller. Dette blir bra :clown_face:

Ingenting er bra med MANU lengre, desverre :pleading_face:må få tilbake SOLSKJÆR. Han skulle aldri fått sparken,RONALDO ødela klubben og for laget!
Husk i fjor sommer avslutta laget på 2 plass!:soccer::soccer:
Ser på Arsenal og Ødegård nå,flott fotball og lag😃
Ellers kan kvelden bli bra med Warholm og :medal_military: :grinning_face_with_smiling_eyes:
God helg🥂

1 Like

Noen som har aksjer i klubben?

1 Like

Jeg er faktisk overrasket over, at det er lykkedes klubben at hente en spiller af en sådan kaliber. Og så tilmed til den rette position.

Lad os krydse fingre for, at det kan give hele holdet et løft, det er der brug for😅

:heart_eyes:

1-0 mot pool. Går det an??!

2 Likes

Joda Morti, det går ann. 2-1 gikk også. Fy fader for en kamp. :smiley:

3 Likes

Løp og kjøp

Ronaldo vekk og melding om potensielt salg av klubben på samme dag, julaften kom tidlig i år :smiley:

1 Like

Nå har de melka klubben omtrent tom for penger, og latt fasilitetene forfalle. Og klubben spiller ikke lenger fast i CL. Helt utrolig hvilket forfall det har vært siden SAF gav seg.

:crossed_fingers: For noen ordentlige og etiske eiere inn.

Blir vel arabere her også, penga rår som alltid.

Hvis Liverpool kjøpes av tilsvarende eiere som Newcastle eller City, tror jeg kanskje jeg må bytte lag :sweat_smile: gjelder antakelig for flere ManU supportere også?!

1 Like

Jeg kommer ikke til å bytte lag hvis United får en enda mer ræva eier. Ender nok med å følge mye mindre med eller slutte helt å følge med på United og PL.
Får heller følge suksessen til mitt kjære IK Start.

Jeg personlig tror Glazers er det verste som har skjedd Man Utd som klubb siden München ulykken.
Men fra deres perspektiv er jo dette en alldeles glimrende investering. De kjøpte verdens største fotballklubb, som også på tiden ved kjøpet var sportslig kun slått av Barcelona under Pep. Som mange vil påstå er tidenes beste klubblag. Glazers betalte da 1milliard for Man Utd.
Nå er klubben en top10 klubb i England og har ikke spilt fast i CL på 10år. Samtidig som Glazers har tatt ut enorme utbytter ut av klubben i hele sitt eie, uten å investere en krone i infrastruktur.
Til tross for alt dette verdsettes nå klubben til 22milliarder. Liten 22x pluss utbytte på investeringen. Det spekuleres i salgssum rundt 60milliarder!

De kjøpte for ca 800 millioner pund, dvs nesten 10 milliarder. Goal påstår de vil kreve rundt 4mrd pund, dvs litt under 50mrd, så 5 gangen

1 Like

Ok, takk for oppklaring. Fikk tall fra United.no, men da har de tydeligvis blandet NOK og Pund i den artikkelen

The times mener visst glazers ønsker 6-8 mrd pund.

Ja, det ønsker de sikkert :slightly_smiling_face: det varierer litt på forskjellige kilder, forbes anslår verdi av klubben på 4.6 milliarder dollar ser jeg

Da var første pokal av fire i boks🏆

8 Likes