Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

noen forslag til en av de linkene som fungerer? :stuck_out_tongue: så mye spam og søl …

Jeg bruker å gå for buffstream sine. Man må som regel trykke en del ganger på streamen for å få den opp. Jeg bruker adblocker så kanskje en litt annen opplevelse for andre med popups og sånn møkk, men jeg trykker bare 3-4 ganger på streamen så starter den.

Ok, takk! Fant en som funka

Dettan blir gøy … håper vi :stuck_out_tongue: :sweat_smile:

Du vil være en 2-3 minutter bakpå, så ikke se på telefonen om du får varsler for mål !

1 Like

Slått av varsler :stuck_out_tongue_winking_eye: har lært! :joy:

Den ber meg installere noe Flash greier. Vanlig flash har jeg fra før. Er det vits da?

Jeg vil ikke si ja, du gjør lurt i å være varsom med det. Prøvde streamen på Edge og Chrome, ble ikke bedt om det. Men om det er browseren din som ber deg om det, og ikke en popup, så burde det være greit.

1 Like

forferdelig dårlig kvalitet på streamene i dag ja

Bra kvalitet på denne.

Flott scoring av Lukaku og 0-2 :smiley:

6 Likes

SOLSKJÆR kan allerede snart sammenliknes med Sir Ferguson.Forballgeniet fra Kristiansund!:soccer:

6 Likes

Eh, nei? Fergi var i tillegg psykopat, har ikke det inntrykket av OleG.

Lol… Liverpool supporter ja?

Usikker på lovligheten, men har hørt at vader streams funka fint for kampen. Det er IPtv som koster litt men ikke mye. Flott kamp i går! Herlig å se Lukaku få seg noen mål, men synd det ikke løsner for Sanchez. Tipper den mannen trenger en selvtillits boost!

Han trenger en ny garderobe. Gjerne i Liverpool.

1 Like

Om LFC kan få Sanchez så tar vi han gjerne, kvalitetsmessig er han vel topp 3 i ManUs tropp, bare mistet litt trua og lyst, ja jeg er LFC mann, og klarer fint å være objektiv, at Fergie var psykopat er en god ting, og Solskjær må prestere i 15 år for å i det heletatt nevnes i sammenheng med Fergie :wink:

Ole Gunnar Solskjær er ingen psykopat!! Men han har gått i skole hos Ferguson !

Ja, og Fergie hadde svart belte i 10 dan, mens Solskjær er på brunt eller noe rundt der :+1:

Ingen TV kamp i dag heller?

Joda. Tv2 sport premium :slight_smile:

1 Like