Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Sterk defensiv kamp av Man U. :+1: og dødlig effektive spillere ga 2-0 seier.

7 Likes

Interessant hvor fort ekspertene snur, OGS ble jo slaktet for taktikken mot PSG, og nå plutselig er han taktisk geni igjen😁

2 Likes

Chelsea har vel heller ikke flyt/selvtillit om dagen ?!

Litt uheldig at både Matic og Martial er ute i dag. Blir det seier i dag har Ole ny jobb permanent. Fy søren så spennende! :laughing:

Dette er nok helt utenfor det som er greit i mange kretser, men jeg må si at jeg følger med glede med på OGS og MU, og håper at de fortsetter flyten (unntatt i dag), samtidig som jeg er LFC-supporter!

Håper at Liverpool vinner i dag! Vi fortjener et PL-trofe etter hvert!

Har to ungdommer som holder med MU, og de blir utrivelig dersom MU vinner.
:eyes::soccer:

3 Likes

2 skader til nå. Søren og

3 skader og 3 innbyttere brukt før pause. Er det mulig?

2 Likes

Håper Rashford holder kampen ut nå, han er noe haltende han og :see_no_evil:

1 Like

Du har rett, det er heilt utenfor det som er greit.

Kom igjen, det finnes en skap united fan i alle liverpool fans. Det er dèt vi ser nå. Bare å være ærlig :slight_smile: Du husker hvor glad du ble da Solskjær scoret i Champions League finalen…

2 Likes

Synst United klarte seg bra idag tross skadesituasjonen, Liverpool klarte vek aldri å skape det helt store, sjølv om pool muligens hadde ballen mest

6 Likes

Bra kamp synes jeg, tross alt med alle utskiftingene.
Tror det blir fortsettelse med Solskjær som manager nå!

4 Likes

Jepp, hører det her oxo…

Dagens resultat var i så måte det best tenkelige for husfreden her i huset.

Og som @Morti sier; husker godt det målet! Fantastisk!

Og så må dere huske på at OGS har vært Liverpoolsupporter, betalende sådann, før han “ble betalt”, i form av lønn, for å holde med MU.

God kveld videre folkens!

Dette er stor underholdning ass! :joy:

3 Likes

Gjennomsnitlig ManU supporter, det blir slik når du blir bortskjemt med resultater over en lengre periode, realitycheck? :see_no_evil:

Edit: ifht litt over her, på ett medmenneskelig plan ønsker jeg OGS alt godt, som LFC supporter så håper jeg han går på hue og rævva ut av alt som har med topp 4, champions league mm. Det er også viktig å huske på at av alt som ikke er viktig, så er fotball viktigst! Lykke til :kissing_heart:

5 Likes

noen som vet om kampen i kveld vises på tv? i så fall hvilken kanal?

Den vises ikke på tv i Norge.

Kjipt, men takk for svar👍

For de som har discord, join #Soccer youknowwhat ( https://discord.gg/3DAKE6 )
Blir lagt ut linker til streams der når kampene nærmer seg start. Har funka bra de gangene jeg har brukt det

4 Likes

Eller footybite.com

1 Like