Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Må sol vinne over to kamper for å ha sjans på managerjobben?

Nei det tror jeg ikke. Nå ble jo to av de på 11eren skadet før pause og det raknet rett etterpå. Så Ole kan ikke lastes for denne kampen i alle fall. Taper de 8-0 i Paris så ryker nok jobben. Men et tap over to kamper betyr ikke at Ole ikke får jobben. Akkurat nå er det viktigere med 4. plassen til neste år. Egentlig var jo denne sesongen over før han kom inn og nå er det håp igjen. Fansens mening betyr nok også mye i akkurat denne avgjørelsen. De snur nok ikke ryggen til Ole anytime soon.

2 Likes

Glitrande. Molde trenger mer pæng, også kan røkke sprinkle litt kronasjer oppå der igjen.

Man utd har overprestert noe med laget de har i dag, for mye svakheter. De har fått en massiv boost av solskjær, psykologi er en rar ting. Det blir trolig også poengtap mot Chelsea neste kamp, følgeresultat. Jeg tror de trenger en ny spiss, full backup i forsvar og minst 2 nye på midten før de kan snakke topp 3. Som normann og over snitt interessert i fotball håper jeg Solskjær lykkes, som lfc mann så lenge de holder seg bak Liverpool :wink: kampen i dag betyr ikke all verden. Psg er ikke ett lag de skal overkomme over 2 kamper, kanskje om 2-3 år med bra treff på overgangsmarkedet?! De er der Liverpool var før Klopp i min mening. Sagt på en annen måte, de er Funcom før CE :wink:

3 Likes

Det viktiga för Solskjær blir att vända detta snabbt. Fokus på nästa viktiga hemmamatch mot Liverpool och lägga förlusten bakom sig. CL blir mer som bra träning nu; fullt fokus bör ligga på topp 4

1 Like

Han skal visstnok ha inngått fast kontrakt allerede, men offentliggjøres ikke før i mai.
Skjedde visst etter seier nr 10

Ville isåfall vært vilt. Håper det er tilfelle. :blush:

1 Like

The Sun er ikke alltid pålitelig. Men håper på det :crossed_fingers:

Kampen igår var kjip, første omg god men i andre rundspilles vi, Pogba fikk ikke visst seg noe sørlig bortsett fra ett par raid, da blir han som C.ronaldo ble, sur og grinete å drar på seg kort.
Med tanke på ligaen, så kan det jo være greit at man kommer ned på jorden i en turnering som er ett for høyt nivå på uansett, for så å sanke loeng i ligaen, bare dei klare å omstille seg etter første tapet på en lang rekke kamper.
4. Plassen blir hard, men e ha trua :+1:

Jeg syns ikke pogba var grinete i går. Var ikke noe stygg den taklingen som fikk han utvist. Det var veldig strengt.

1 Like

Kanskje ikke grisestygg akkurat den, men han hadde flere, helt ok at han fikk det røde med summen av flere.

1 Like

Dommeren var lite konsekvent. PSG,'s første målscorer fikk gult kort tidlig i første omgang. Han hadde en stygg takling på Shaw seint i 1 omg… Rev også ned Rashford som etter mitt syn også burde vært gult. Nå så jeg ingen repeat, da jeg var tilstede på OT.

5 Likes

Var værre den til Young som skubbet Di Maria ut av banen. Det burde vært pålagt polstring rundt hele banen om rekkverk og slikt skal være så tett på. Heving av banen er også skummelt, men er jo en av grunnene til at banen er den fineste i PL.

1 Like

Ja der er det jammen mulig å pådra seg skader, såg vondt ut for han, nesten litt rart at det ikke sikret på en måte, vet ikke hvordan, men kanskje det burde vært stort avstand fra bane og ut eller noe…
Jaja, her er det bare å se fremover :+1:

E24

Saudi-prins skal ha høynet bud på Manchester United

14 timer siden · Eivind Bøe

Saudi-Arabias kronprins Mohammed bin Salman høyner sitt bud på Manchester United til 3,8 milliarder pund, tilsvarende 42,3 milliarder kroner, skriver The Sun.

Med det forsøker han å friste Glazer-familien til å gi fra seg kontrollen i fotballklubben før neste sesong av Premier League.

Bin Salman la frem det første budet, som var på 3 milliarder pund, i oktober. Men diplomatisk trøbbel i kjølvannet av mordet på journalisten Jamal Khashoggi i den saudiske ambassaden i Istanbul satte en foreløpig stopper for budet, ifølge avisen.

Verdsettelsen på 3,8 milliarder pund skal avhenge av at Ole Gunnar Solskjær, som har fått rollen som midlertidig manager, leder laget inn i neste sesongs Champions League. Dermed vil det trolig ikke bli noen avtale før kvalifiseringen er bekreftet.

Glazer-familien kjøpte den britiske fotballklubben i 2005. I 2012 ble Manchester United børsnotert i New York.

1 Like

For guds skyld nei!

2 Likes

:-1::rage: håper virkelig MANU ikke blir arabisk, men pengene som rår desverre !

2 Likes

Herrera for 0-1 til United mot Chelsea. Perfekt! :slight_smile:

5 Likes

Pobga og måtte da få et knallmål :muscle::laughing:

4 Likes

Nydelig feiring også :slight_smile: målgivende og mål nok en gang

5 Likes