Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Å i tillegg skorer Rashford som ikke ble byttet. Fy fa… for en stygg takling på Pogba . Soleklart rødt kort.

7 Likes

noen erfaringer med kampturer til old Trafford, utenom supporterklubben?

Kjøpte utenom for mange år siden. Gjennom et eller annet fotballreise firma. Helt OK. Hotellet var meh, billettene var veldig Meh (høøøøyt oppe på en kortside) og prisen var høy.

United slo Arse 2-0

10/10 would pay again.

Edit: Var 2-0 og det var 2005/2006 sesongen. Damn begynner å bli lenge siden

1 Like

side for prissammenligning, som virker ganske grei: https://www.fotballreise.no/fotballreiser/manchester-united/

Jeg har hentet billettene mine på et av de nærmeste hotellene hver gang. Da kommer selgeren ut og leverer ut alle billettene. Det er en del folk som står i kø der normalt. Har aldri hatt et problem selv, men traff en far og en liten gutt som tydeligvis hadde blitt svindlet for det var ingen billetter der til han. Han hadde kjøpt fra en operatør på østlandet.

Selv har jeg altid brukt denne linken og aldri hatt et problem som sagt: https://goto.no/london/Produkt2/14/subcat/69/Fotballtur-Man-United

2 Likes

Limer inn info også:

Fotballreiser Manchester United

Fotballreiser til Manchester United hjemmekamper består av hotellovernatting & fotballbillett, 2 eller flere netter på 3 ***** sentralt hotell med frokost, og 1 stk fotballbillett pr person til valgt kamp. Mulig med familierom eller oppgradering til 4* hotell på forespørsel.

NB! Dersom du bestiller billetter og overnatting til din fotballtur før SKY Sports har fastlagt tv-kampene, anbefaler vi alle som vil gardere seg å bestille fra torsdag/fredag til tirsdag/onsdag for å gardere seg dersom kampen blir flyttet fra lørdag til søndag eller mandag.
SKY Sports fastlegger normalt sine tv-kamper rundt 2 måneder før kampdato.
Følg derfor nøye med på kampoppsettet på: Oppdatert terminliste Premier League!

Pris:
Prisen er pr person og forutsetter at dere er 2 personer som deler et dobbeltrom. Dersom dere ønsker enkeltrom så tilkommer et enkeltromstillegg på kr 700,- pr natt. Prisene oppdateres fortløpende på websiden.
Venter du for lenge før du bestiller - gjelder også innenfor tilbudsfristen - kan prisen være endret pga. utsolgte fotballturer fra hovedleverandør. Vi skaffer da fotballtur fra andre leverandører som kan være noe dyrere.

Fotballbilletter.
Billettene får dere så samlet som mulig. Hvis dere er 2 eller 3 stk sitter dere samlet. Hvis dere er flere får dere 2+2 eller 2+3 osv. Ingen får singel billett. Alle våre fotballbilletter er hos hjemmelagets supportere dersom ikke annet er avtalt. De reisende må derfor av sikkerhetshensyn sørge for å ikke bære fargene til bortelaget i form av lue, drakt eller lignende. Dersom dette ikke etterfølges vil man bli nektet adgang til stadion. Hvis man heier på bortelaget under kampen risikerer man å bli kastet ut av stadion.
Vi refunderer ikke penger i slike tilfeller.
Skulle det mot formodning oppstå problemer med fotballbilletter kjøpt hos oss, som du som kunde ikke kan belastes for, gir Haugesund Travel AS - goLondon.no full refusjon på fotballbillettene.

NB! Omvisning på stadion arrangeres ikke på kampdagen!!!

Togpass
Reiser du fra London til Liverpool?
Vi selger togpass for togreiser i Storbritannia, samt billetter til tur/retur- og enkeltreise med tog i England. Togpassene gir deg rett til ubegrenset reise innenfor valgt område og valgt antall dager.
NB! Togpassene fås ikke kjøpt i Storbritannia, men må kjøpes i Norge før avreise.

Old Trafford
Sir Matt Busby Way
Manchester, M16 0RA
Bruk trikk fra sentrum til stasjonen ‘Old Trafford’. Pris £2,10 t /r
Se kart her.

4 Likes

It’s only spurs!

Nok en herlig helg å være united supporter.

5 Likes

Spurs er noe helt annet i dag i forhold til den gang Fergie hadde sin berømte pauseprat :slightly_smiling_face: Og snudde 0-3 til 5-3 seier.

Håper på kjøp av en topp internasjonal midtstopper. Men er vel små sjanser for at vi får mulighet for det i januar vinduet.

Gleder meg til CL kampen mot PSG. Det blir den første CL kampen på OLD TRAFFORD ledet av en nordmann. Og kanskje den siste :thinking: Den skal jeg ha med meg live :smile:

6 Likes

Tja litt kanskje, men de vinner fremdeles ingenting. Er et nesten lag.
På huet og ræva ut av FA cupen igår. Kane og Alli skadet en god stund og en latterlig tynn stall (good work Levy). Kan fort bli en tung vår for Spurs, og ikke usannsynlig at de er å finne under top 4 ila et par mnd.

Merson sa det så fint.

1 Like

Hva er det nå? 8 seiere på rad? 3-1 borte not Arsenal.

Kursen stiger og alle synger Ole Ole Ole.

Jeg er lykkelig :heart:

7 Likes

Klassisk bortekamp mot arse. Kompakt forsvar som inviterer backene deres frem (siden de aldri legger inn uansett) og utnytt evig rom på overgangene. Som i gode gamle dager med Sir Alex.
Sign him up!

5 Likes

Noe sted man kan prøve å få sett kampen i kveld?

Kampen går i opptak på SPORT2 PREMIUM 23.05.

ja hvis jeg ikke finner en livestream, so blir det å slå av alt unntatt netflix fram til da :laughing:
skal prøve acestream og se om jeg får en link på en reddit discord

Du kan se den direkte på TVanda.com …enjoy!:v:

3 Likes
  1. plass i ligaen allerede og vinner de mot PSG i dag så er det himmel :slight_smile:
3 Likes

Jeg har trua. United 1-0 eller 2-0 så er jeg happy😎

2 Likes

Jinxa denne greit :joy:

1 Like

Huff dette ser ikke bra ut