Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Veldig bra, ny kar inn som kjenner veggene :slight_smile::star_struck:

Første feil mener jeg, tar vel inn Eikrem og co også nå…

Tror vi skal vente med å uttale oss negativt her før vi vet hvilken rolle han er tiltenkt.

Gud nei. Er ikke i nærheten av å holde nivået. Vær så vennlig å la Molde beholde folk…

Er ikke litt av det mange klager på at utd ikke lenger er utd? Da hjelper det gjerne å få inn folk som kan bringe tilbake den gamle ånden. Er ikke så fotball interessert, men når jeg følgte med var det utd. Og kampene har vært morsomme etter Ogs ble manager så jeg sitter benket foran nå :slight_smile: tv2 fikk også litt av meg ved ansettelsen da jeg etter noen år uten fikk meg sport premium igjen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Selv med feber og ett verdensmesterskap i nysing her, så er det god stemning i godstolen, fint med lukaku mål selv om det var offside

7 Likes

Hmm. Evner ikke Solskjær å se til andre steder enn Norge når han skal hente inn forsterkninger? I Cardiff var det flere norske spillere som ble hentet. Nå er det den tidligere mislykkede Start treneren som skal «forsterke» trenerteamet. Skeptisk.

1 Like

Han var ikke akkurat mislykket i FKH. Heller ikke i United da han var der sist. Det har aldri vært trenerne som har vært problemet i Start. De kunne hatt Drillo som trener og fortsatt ikke tatt poeng :wink:

2 Likes

Håper de henter en trygg midtstopper “sjef” som er betraktelig mye bedre enn de vi har. F.eks Toby Alderweireld, som ville gått rett inn på laget.

2 Likes

Vegard Forren.

1 Like

Godt Nyttår alle United fans :white_circle::black_circle::red_circle: :heart: Fortsetter det sånn som de tre siste, gleder jeg med til resten av 2019! Red devils :smiley: :facepunch:

4 Likes

Godt nyttår :star_struck:

Ja det virkelig blitt opptimisme rundt United igjen, men flere i temaet som stammer undra storhetstiden og som har det i blodet, og kjenner veggene.
Håper vi kan få inn minst en klasse spiller nå i januar, da en midtstopper som kan gå rett inn i laget.
Offensivt har vi det som skal til, her er det vel mer ett luksusproblem.
Ligatittelen er for lengst gone, men vi har mulighet til å vinne både Champions league og fa cupen, så helt gærnt trenger det ikke å bli.
Høydepunktet i denne historien ville bli at Solskjær kome tilbake til klubben og vant Champions league som manager 10 år etter at han som spiller avgjorde finalen :star_struck:
Kanskje noe urealistisk, men drømmer har blitt virkelige før, så hvorfor ikkje ?

Vel, godt nytt år :blush:

7 Likes
1 Like

Har sett tottenham overkøyre Cardiff nå, nesten skuffende at det ikke ble flere mål ( vertfall med tanke på livebongene mine), visst eg skulle ønske meg en spiller fra tottenham til United, så må det være Eriksen, dansken er sykt god på å strø gode pasninger og åpne spillet, utrolig flott spiller, sammen med kineseren på vingen, også en klasse spiller, det er ikke bare Harry Kane det handler om

Ingen kineser på Tottenham :wink:

Asiater da :roll_eyes:

Edit: måtte Google, sør koreansk :slight_smile:

Må dere slutte å tro at dere kan hente hvem og hva dere vil fra Tottenham! :wink:

1 Like

Vel, vi har jo gjort det før så hvorfor ikke? Synes forøvrig ikke noen fra Spurs er det vi trenger nå, selv om både Dansken og Kane er over middels gode spillere. Vi får se til sommeren, om Solskjær ikke får tilbudet om å fortsette kommer nok Poch, om det er han United vil ha.

2 Likes

Med dobbeltbyttet som ble gjort da lukaku og sanchez kom inn, blir Solskjær nok genierklært, utrolig bra uttelling når lukaku scorer etter 30 sec og sanchez senere har måligivende :slight_smile:

7 Likes

Hehe ja. E det ikkje hærligt? :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

5 Likes